2025 m. debiutuos naujasis „Toyota MR2”

Gandai apie „Toyota MR2” atgimimą internete sklando nuo 2007 m., kai buvo nutraukta trečiosios kartos W30 modelio gamyba. Pirmosios kartos Toyota MR2 W10 dienos šviesą išvydo 1984 m. Šis modelis buvo gaminamas su kupė ir targa kėbulais. Antrosios kartos W20 buvo tokios pat formos, tačiau trečioji karta gavo roadsterio kėbulą su sulankstomu minkštu stogu. Visas tris kartas vienijo centre sumontuotas variklis, manevringas valdymas ir palyginti prieinamos kainos.

MR2 nišą „Toyota” modelių gamoje užėmė 2011 m. debiutavęs GT86 kupė, dabar vadinamas GR86, tačiau jo gyvavimo ciklas po formalios kartų kaitos 2021 m. (formalios, nes antroji karta iš tiesų yra pirmosios kartos modelio perdarymas) baigiasi. Modelis morališkai ir techniškai paseno.

Praėjusiais metais „Toyota” pristatė koncepcinį sportinį automobilį FT-Se (titulinėje nuotraukoje): jis turi elektrinę jėgainę ir proporcijas, būdingas benzininiam vidutinės galios modeliui. Žinoma, kad FT-Se yra naujo Toyota jaunesniojo sportinio automobilio ruošinys, tačiau, pasak graikų žurnalo Autotriti, remdamasis įvairiais Japonijos šaltiniais, Toyota ruošia ne vieną, o du naujus mažus sportinius automobilius – ketvirtos kartos MR2 su benzininiu varikliu ir, tiesą sakant, serijinę elektrinio FT-Se versiją. Naujojo MR2 pasaulinė premjera įvyks 2025 m., o rinkoje jis pasirodys 2026 m., o serijinis elektrinis sportinis automobilis gamą papildys 2027 m.

Kol kas nežinoma, ar benzininiai ir elektriniai sportiniai automobiliai bus suvienodinti. Spėjama, kad jie turės bendrą platformą, tačiau skirtingą dizainą ir greičiausiai skirtingus pavadinimus. Jei tikėsime gandais, MR2 bus gana konservatyvus technologijų požiūriu: 1,6 l turbovariklis iš GR Yaris bus derinamas su 6 laipsnių „mechanine” arba 8 laipsnių „automatine” pavarų dėže, varantieji ratai – galiniai. Žinomi net apytiksliai naujojo MR2 matmenys: bendras ilgis – 4400 mm, plotis – 1850 mm, aukštis – 1230 mm, ratų bazė – 2600 mm. Numatoma bendroji masė – 1300 kg. Kėbulo tipas kol kas nežinomas, galimi keli variantai – kupė, targa arba rodsteris.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version