Šiais metais „Elektron Motors GmbH“ ketina parodyti ir pristatyti superautomobilį „Quasar“, kuris virtualiuose bandymuose Niurburgringo Šiaurės kilpoje jau parodė rekordinį laiką. Įmonę „Elektron Motors GmbH“ įkūrė turkų lenktynininkas, inžinierius ir verslininkas Armaganas Arabulas – jis nuo vaikystės mėgo automobilius ir svajojo tapti greičiausiu pasaulyje. Šia svajone jis gyvena iki šiol ir su superautomobiliu „Quasar“ tikisi ją įgyvendinti . Armagano tėvas, „vienas iš Turkijos energetikos sektoriaus pradininkų“, pasirūpino, kad sūnus gautų gerą išsilavinimą Jungtinėje Karalystėje, Bato universitete. Po studijų Armagano karjera sparčiai vystėsi, jis spėjo padirbėti įvairiose įmonėse kaip dizaino inžinierius ir projektų vadovas, vėliau susidomėjo tiuningu ir lenktynėmis. Nors Armagano tėvas norėjo, kad sūnus prisijungtų prie šeimos verslo, Armaganas norėjo kurti savo įmonę – taip 2015 m. atsirado „Elektron Innovativ“, o 2020 m. ji pristatė savo debiutinį elektrinį superautomobilį „Electron One“.
Dėl COVID-19 pandemijos „Electron One“ kūrimas kiek sustojo, vėliau „Elektron“ ir jos įkūrėjas persikėlė į Vokietiją. „Elektron Motors GmbH“ įsikūrė viename svarbiausių Vokietijos autopramonės centrų Štutgarte.
Apie „Quasar“ buvo paskelbta dar 2021 m. Kol kas jis egzistuoja tik vizualizacijų pavidalu, bet praėjusią vasarą bendrovė parodė grubokai atrodantį anglies pluošto monokoką su pritvirtintais ratais. Tiesa, automobilis buvo be pakabos. Neseniai „Elektron Motors“ paskelbė, kad, laukdama netrukus pasirodysiančio superautomobilio „Quasar“, kartu su partneriu iš JAE jau formuoja platinimo tinklą. Kaip rašoma pranešime, „Elektron Quasar“ turės keturių variklių jėgos agregatą, kurio didžiausia bendra galia – 2400 AG ir 3000 Nm. Kiekviena elektros variklių pora bus sujungta su dviejų pavarų dėže, tarpvėžės diferencialai gaus mechaninius blokatorius. Numatoma superautomobilio bendroji masė – 1400 kg, baterijos talpa – 64,7 kWh. Rida kol kas neskelbiama.
Iki 100 km/h „Elektron Quasar“ įsibėgės per 1,65 sekundės, iki 300 km/h – per 7 sekundes, o maksimalus greitis bus ribojamas iki 450 km/h. Papildomai kompanija siūlys „Nordschleife“ paketą su aktyviu aerodinaminiu kėbulo apipavidalinimu. Su juo „Quasar“ Niurburgringo šiaurinę kilpą galės įveiktiper 5 min. 10,118 s – tokį rezultatą rodo elektroninis modeliavimas. Iš tikrųjų taip greitai Niurburgringe dar niekas nėra važiavęs. Absoliutus Nordschleife rekordas nuo 2018 m. priklauso hibridiniam sportiniam prototipui „Porsche 919 Hybrid Evo“ – 5 min. 19,546 sek.
„Elektron Motors” ketina pagaminti tik 99 „Quasar” egzempliorius, kurių kiekvienas užsakovui kainuos mažiausiai 2,2 mln. eurų plius mokesčiai. Antrasis „Elektron Motors“ modelis turėtų būti prieinamesnis – elektrinis 1 400 AG superautomobilis „Truva“, kurio minimali kaina prasidėtų nuo 600 000 eurų. Apie jį taip pat buvo pranešta dar 2021 m., tačiau kol kas jis egzistuoja tik eskizų pavidalu.