7 serijos BMW linija papildoma dyzeliniais ir iš tinklo įkraunamais hibridiniais varikliais

Europos rinkai skirti Bavarijos markės sedanai jau surinkinėjami Dingolfingo gamykloje Vokietijoje.

„BMW 7” istorija prasidėjo 1977 m. ir nuo to laiko pasikeitė kelios kartos. Ketverių durų dabartinės septintosios kartos modelis (su indeksu G70), taip pat jo elektrinė modifikacija, pavadinta BMW i7, buvo pristatyti šių metų balandžio mėn. Pasikeitus kartai nebegaminami sedanai su V12 varikliu.

Liepos mėn. Vokietijos gamykloje pradėta gaminti „žaliasis” BMW i7 variantas ir į kitas šalis eksportuoti skirtos benzininės versijos. Europos rinkai pristatomas BMW i7, įskaitant dyzelinę ir hibridinę versiją.

i7

Visais ratais varomą BMW 740d xDrive versiją varo 3,0 l šešių cilindrų biturbo dyzelinis variklis, išvystantis 286 AG (650 Nm). Jėgainės galia su starterio generatoriumi yra 299 AG (670 Nm).750e xDrive ir M760e xDrive įkraunamų hibridinių variklių pagrindas – benzininiai varikliai su turbokompresoriumi, išvystantys atitinkamai 310 AG (450 Nm) ir 380 AG (520 Nm). Jie veikia kartu su automatinėje pavarų dėžėje įmontuotu 200 AG (280 Nm) elektros varikliu. Pirmuoju atveju bendra hibridinės sistemos galia yra 489 AG (700 Nm), o antruoju – 571 AG (800 Nm). Važiuojant tik elektriniu režimu nuvažiuojama 80 km, o maksimalus greitis naudojant elektros energiją neviršija 140 km/val.

Šios versijos Europos pardavėjus pasieks šių metų lapkričio mėnesį. Europiečiai už „BMW 740d xDrive” turės sumokėti mažiausiai 114 300 eurų, „750e xDrive” kaina prasideda nuo 123 500 eurų, o pradinė „M760e xDrive” kaina yra 144 000 eurų. Dabar visi „Septintukės” variantai gaminami Bavarijoje, Dingolfinge, esančioje bendrovės gamykloje.

Eksportinėse 7 serijos BMW versijose montuojami benzininiai varikliai, kurie veikia kartu su 48 voltų starteriu-generatoriumi, integruotu į 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę. Bazinė galiniais ratais varoma versija turi eilinį 272 AG (400 Nm) 3,0 litrų turbininį variklį. Bendra šios sistemos galia siekia 300 AG (425 Nm). Kitas variantas turi tą patį variklį, bet jo galia padidinta iki 380 AG (520 Nm). Tuo pat metu bendra sistemos galia yra tokia pati, o sukimo momentas – 540 Nm. Visų varančiųjų ratų varianto variklis turi 544 AG 4,4 l V8 variklį su dviem turbokompresoriais (750 Nm), o elektrinis variklis neturi įtakos galiai.

Pradžiai BMW pasiūlė tik vieną elektrinio i7 versiją į kurią montuojami du varikliai: 258 AG elektros variklis priekinėje ašyje ir 313 AG elektros variklis galinėje ašyje. Bendra agregato galia – 544 AG (745 Nm). 101,7 kWh akumuliatorius yra po grindimis, o šio visais ratais varomo sedano nuvažiuojamas atstumas be įkrovimo yra 590 km (pagal WLTP ciklą). Kitais metais turėtų pasirodyti 660 AG „i7” versija.

Gamintojo nuotr.

Pasidalink
Exit mobile version