„ARIYA“ žymi naują „Nissan“ elektrinio vairavimo evoliucijos etapą. Tai visiškai elektrinis miesto visureigis, kuris ne tik keičia elektrinės transporto priemonės galimybes, bet komfortą už vairo.
„ARIYA“ sukurtas tam, kad įkvėptų pereiti prie nulinės emisijos vairavimo, garantuoja geriausią elektromobilio vairavimo patirtį ir yra ergonomiškai suprojektuotas taip, kad užtikrintų patogumą. Remdamasis „Nissan“ lyderyste elektrifikavimo srityje ir segmentą apibrėžiančiomis miesto visureigių galimybėmis, „Nissan ARIYA“ sklandžiai užtikrina pažangias vairavimo galimybes ir neprilygstamą elektromobilio vairavimo patirtį.
„Sukūrėme „ARIYA“ klientams, ieškantiems aukštesnės klasės elektrinio automobilio, kuris puikiai derėtų prie jų gyvenimo būdo,“ – pasakoja „Nissan AMIEO“ regiono rinkodaros ir pardavimų vyresnysis viceprezidentas Leon Dorssers. „Projektavimo proceso metu buvo labai svarbu, kad priimant kiekvieną sprendimą, pavyzdžiui, įrengiant stumdomą konsolę, kuriant didesnę erdvę kojoms ir integruojant dvigubą ekraną, pirmiausia būtų atsižvelgta į klientus. Rezultatas – fantastiškas elektromobilis, kuris žymi naują „Nissan“ etapą, tiesiant kelią į elektromobilių ateitį.“
Elektromobilio vairavimas: sklandus, jautrus ir subalansuotas
Visiškai elektrinio „ARIYA“ platforma suderina puikų galios tiekimą, įkrovimo galimybes ir nuvažiuojamą atstumą bei kruopščiai suderintą važiavimo komforto ir valdymo pusiausvyrą. Galimos trys versijos (ARIYA 2WD 63 kWh, ARIYA 2WD 87 kWh, ARIYA e-4ORCE AWD 87 kWh) ir iki 530 km nuvažiuojamas atstumas, todėl „ARIYA“ gali drąsiai patenkinti įvairius klientų poreikius.
„ARIYA“ sukurtas ant visiškai naujos „Alliance“ išplėtotos CMF-EV platformos, optimizuotos siekiant užtikrinti neprilygstamą našumą. Dėl 100% elektrinės pavaros „ARIYA“ pasižymi staigiai generuojamu sukimo momentu ir galingu pagreičiu, užtikrinančiu sklandų, tylų ir jautrų vairavimą. „Nissan“ užtikrino, kad „ARIYA“ elektrinė transmisija būtų ne tik itin tyli, bet ir kad važiuojant dideliu greičiu joks triukšmo šaltinis nedominuotų, todėl visame salone vienodai tylu ir ramu – net ant galinių sėdynių, t. y., ten, kur daugelyje automobilių triukšmas slopinamas mažiau.
„ARIYA 87 kWh“ pasižymi dideliu nuvažiuojamu atstumu ir greituoju įkrovimu, todėl naudojant CCS įkrovimo sistemą vos po 30 minučių greitojo įkrovimo galima nuvažiuoti iki 350 km. Akumuliatoriaus blokas yra važiuoklės apačioje, kad būtų užtikrintas 50/50 svorio pasiskirstymas „e-4ORCE“ versijoje ir beveik vienodas svorio pasiskirstymas 2WD versijose. Atlikdami lyginamuosius bandymus, inžinieriai daug dėmesio skyrė tam, kad būtų pasiekta ideali pusiausvyra tarp valdymo, saugumo ir važiavimo komforto – tuo pasižymi ne visi elektromobilių konkurentai.
Subtilūs regioniniai skirtumai egzistuoja ir „ARIYA“ atveju. Pavyzdžiui, Europos vartotojai reikalauja jautraus vairo mechanizmo ir didelio manevringumo, tačiau taip pat reikalauja papildomo stabilumo važiuojant didesniu greičiu, todėl siekiant pagerinti kėbulo valdymą buvo padidintos slopinimo jėgos. „Nissan Europe“ inžinieriai taip pat pakoregavo spyruoklių normas ir pertvarkė vairo mechanizmo grįžtamąjį ryšį, kad būtų aiškiau išreikšta vairo centro padėtis važiuojant didesniu greičiu.
Naujo dizaino kalba: laikui nepavaldus japoniškas futurizmas
„Nissan“ japoniškas dizainas, įspūdinga „ARIYA“ išorė ir interjeras iš naujo atskleidžia elektromobilio potencialą, įkūnydami „Nissan“ laikui nepavaldaus japoniško futurizmo filosofiją – galingą dizainą, kuriame estetika susilieja su funkcionalumu ir sukuriama aukštos klasės, atvira atmosfera.
Dėl visiškai naujos EV platformos ir kompaktiškų galios pavaros komponentų „Nissan“ galėjo įrengti „ARIYA“ klimato kontrolės sistemą po variklio dangčiu. Tai leido dizaineriams išnaudoti visą salono ilgį ir sukurti plokščią, atvirą saloną su poilsio erdve, įkvėptą aukščiausios klasės futurizmo. Dizaino pagrindas – rafinuotumas ir komfortas, todėl „ARIYA“ interjere visiems keleiviams suteikiama daug erdvės, o salono tūris yra didžiausias šiame segmente. Nuo „Zero Gravity“ tipo ventiliuojamų sėdynių ir išskirtinės erdvės kojoms iki panoraminio atidaromo stoglangio ir elektra reguliuojamos centrinės konsolės – „ARIYA“ dizainas keičia sampratą, kad komfortas yra tik itin aukštos klasės automobilių išskirtinumas.
Orientuotas į klientą technologijos ir sprendimai
Įdiegus naujausias pažangias technologijas, „ARIYA“ suteikia vairuotojui pritaikytą patirtį, orientuotą į naudotoją, o ne į priemonę. Inžinieriai atsižvelgė į klientų atsiliepimus, pavyzdžiui, apie „LEAF“, ir patobulino savo naujausią visiškai elektrinį modelį, kad padidintų bagažo talpą ir bendrą funkcionalumą.
Sėdynės, vairas ir elektra reguliuojama centrinė konsolė yra nustatomi pagal vairuotojo pageidavimus. Šiuos nustatymus galima įrašyti į atminties profilius, kad būtų patogu naudoti – tai ypač patogu, kai vairuotojų yra keletas. „ARIYA“ išsiskiria reguliuojama konsole, suteikiančia vairuotojams galimybę stumdyti įrenginį ir taip prisiderinti porankį bei sukurti papildomos erdvės. Jis taip pat atitinka ergonominius pageidavimus, susijusius su konsolėje sumontuoto pavarų perjungiklio ir šalia esančių valdiklių padėtimi. Klientų atsiliepimai apie „LEAF“ paskatino įrengti papildomą vietą įkrovimo laidams; „ARIYA“ taip pat siūlo pertvarkomas pertvaras bagažinėje, kad ji būtų funkcionalesnė.
Monolitinį „ARIYA“ ekraną sudaro du 12,3“ ekranai, kad būtų galima lengvai pasiekti svarbią automobilio informaciją, pavyzdžiui, apie akumuliatoriaus įkrovą, ridą ir navigaciją. Vienoje horizontalioje plokštumoje rodant daugybę informacijos aspektų, išdėstytų bangos forma, informaciją galima greitai įsisavinti, minimaliai atitraukiant vairuotojo dėmesį. „ARIYA“ taip pat įrengtas kolimatorinis monitorius, kuriame vairuotojui saugiai rodoma praktinė informacija.
Minimalistiniame „ARIYA“ prietaisų skydelyje integruoti lietimui jautrūs valdikliai, kad jutikliniai taškai būtų perduodami su grįžtamuoju ryšiu, o keli pagrindiniai valdikliai, pavyzdžiui, garso reguliatorius ir pagrindiniai vairo mygtukai, išliko mechaniniai. Prietaisų skydelis, vientisai susiliejantis su salono forma, darniai integruoja šiuos jutiklinius taškus į elegantišką „ARIYA“ visumą, o naujoji pavarų perjungimo svirtis telpa į vairuotojo delną, kad palaikytų atpalaiduotą padėtį vairuojant.
Pažangi integracija: prijungtos paslaugos ir vairavimo technologijos
Įgyvendinant „Nissan“ filosofiją kurti automobilius pagal vairuotojo poreikius, „ARIYA“ turi įdiegtą „Nissan“ išmaniąją asmeninės pagalbos technologiją, kurioje integruota hibridinė balso atpažinimo sistema su pažangaus natūralios kalbos supratimo funkcija, teikianti pagalbą automobilyje be prisilietimo.
„Intelligent Route Planner“ (išmanusis maršruto planuotojas) apskaičiuoja geriausią maršrutą, atsižvelgdamas į įvairius realiuoju laiku veikiančius veiksnius, tokius kaip eismas, kelio sąlygos, realiuoju laiku veikiančios įkrovimo stotelės ir likusi baterijos įkrova. „NissanConnect Services“ programėlės pagalba galima nuotoliniu būdu užrakinti ir atrakinti dureles. Kartu su „Amazon Alexa“ sistemos puikiai bendradarbiauja, kad sukurtų individualiai pritaikytą naudotojo patirtį. Taip pat galima naudoti belaidę „Apple CarPlay“ ir laidinę „Android Auto“.
Saugos funkcijos ir pagalba vairuotojui
„Nissan ARIYA“ įdiegtos naujausios saugos ir pagalbos vairuotojui technologijos, įskaitant „ProPILOT“ su „Navi link“ – novatoriškiausią iki šiol „Nissan“ pažangios pagalbos vairuotojui sistemos sąsają Europoje. „ARIYA“, kuriame įdiegtas platus saugos funkcijų spektras, buvo sukurtas galvojant apie saugumą. Automobilyje įdiegta „Nissan Safety Shield 360“, išmanusis aplinkinio vaizdo monitorius, išmanusis įspėjimas apie priekinį susidūrimą, avarinis eismo juostos išlaikymas, išmanusis avarinis stabdymas ir automatinio avarinio stabdymo važiuot atbulomis technologija.
TECHNINĖS CHARAKTERISTIKOS
Europos rinkų specifikacijos | ARIYA 2WD | ARIYA AWD – | |
63 kWh | 87 kWh | 87 kWh | |
Akumuliatoriaus talpa *Akumuliatoriaus talpa apytikrė, priklauso nuo homologacijos | 66 kWh (nominalioji vertė) | 91 kWh (nominalioji vertė) | 91 kWh (nominalioji vertė) |
Galia | 160 kW | 178 kW | 225 kW |
Sukimo momentas | 300 Nm | 300 Nm | 600 Nm |
Didžiausi variklio sūkiai | 13520 | 13520 | 13520 |
Pagreitis (0–100 km) | 7,5 sek. | 7,6 sek. | 5,7 sek. |
Maksimalus greitis | 160 km/val. | 160 km/val. | 200 km/val. |
Patvirtintas nuvažiuojamas atstumas (pagal WLTP, mišrus ciklas) | iki 403 km | iki 530 km | iki 500 km |
Velkamoji galia | 750 kg | 1500 kg | |
Ilgis | 4595 mm | ||
Plotis | 1850 mm | ||
Aukštis | 1660 mm | ||
Ratų bazė (mm) | 2775 mm | 2775 mm | 2775 mm |
Priekinė iškyša (mm) | 875 mm | 875 mm | 875 mm |
Galinė iškyša (mm) | 945 mm | 945 mm | 945 mm |
Svoris (priklausomai nuo versijos ir įrangos) | 1,8 t – 2,3 t | ||
Važiuoklės bazė | 2775 mm | ||
Bagažo talpa | 2WD – LHD 468L, RHD 466L | ||
Įkrovimo tipas | CCS | ||
Kintamosios srovės maksimali galia | 7,4/22 kW | 7,4/22 kW | 7,4/22 kW |
Nuolatinės srovės didžiausia galia | 130 kW | 130 kW | 130 kW |
Nuolatinės srovės įkrovimo diapazonas nuo 20 iki 80 % SOC | 267 km per 30 min. | 350 km per 30 min. | 325 km per 30 min. |
Akumuliatoriaus garantija | 8 metai arba 160 000 km | 8 metai arba 160 000 km | 8 metai arba 160 000 km |
Priekinės ašies pakabos tipas | Nepriklausomas „MacPherson“ statramstis | Nepriklausomas „MacPherson“ statramstis | Nepriklausomas „MacPherson“ statramstis |
Galinės ašies pakabos tipas | Nepriklausoma daugiasvirtė galinė pakaba | Nepriklausoma daugiasvirtė galinė pakaba | Nepriklausoma daugiasvirtė galinė pakaba |
Padangų dydis (priekinių ir galinių) | 235/55R19 |
Gamintojo video ir nuotr.