„Tesla” parodė vaizdo įrašą, kuriame rodomas gamybai paruošto sunkvežimio „Tesla Semi” interjeras. Pagrindinė salono ypatybė – viduryje patalpinta vairuotojo sėdynė. Abiejose vairo pusėse platūs ekranai, kuriuose rodomi išorinių kamerų vaizdai ir kita informacija pasiskolinti iš „Model 3” ir „Model Y” automobilių. Vairuotojo dešinėje taip pat yra du puodelių laikikliai.
Verta paminėti, kad ant paties „Semi” vairo nėra matomų mentelių ar fizinių mygtukų (tik jutiklinio ekrano mygtukai), todėl neaišku, kaip įjungiami priekinio stiklo valytuvai, garso signalas ir posūkių signalai. Tačiau yra keletas „gudrių” įtaisų jungčių.
Pirmasis „Semi” debiutavo 2017 m. Pradžioje sunkvežimių gamybą buvo planuota pradėti 2019 m., tačiau po kelių atidėjimų surinkimo pradžia nukelta į 2023 m. Neoficialiais duomenimis sunkvežimį varys keturių variklių sistema, kurios galia kol kas neskelbiama. Vienu akumuliatoriaus įkrovimu „Semi” galės nuvažiuoti iki 1 000 kilometrų – bent jau tiek, kaip teigė E. Muskas, jie ketina pasiekti. Didžiausia „Semi” keliamoji galia – 36 tonos.
Paskelbtos preliminarios dinaminės charakteristikos: tuščias elektrinis sunkvežimis iš vietos iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug penkias sekundes, o su puspriekabe ir pilnu kroviniu – per maždaug 20 sekundžių.