„Ford” pristatė naujausią savo flagmano – vidutinės klasės sportinio automobilio „Ford GT”, kurio gamyba bus baigta šių metų pabaigoje, specialųjį LM leidimą. „LM Edition” bus pagaminta tik 20 vienetų, jie sudarys tik mažą dalį viso Ford GT tiražo (1350 vienetų).
Apie tai, kad šie metai bus paskutiniai dabartiniam antros kartos „Ford GT” (gaminamam nuo 2016 m.), pranešta dar vasario mėn., kai „Ford” pristatė septintąjįą retrospektyvinę „Alan Mann Heritage Edition” versiją, o iš viso bus pagaminta dešimt ypatingų „Ford GT” versijų, įskaitant šiandien pristatytą „LM Edition”.
Dešimtasis ir paskutinis specialusis leidimas taip pat logiškai turėjo būti retrospektyvus ir skirtas legendinei 1966 m. „Ford GT40” pergalei Le Mano lenktynėse, puikiai išaukštintai 2019 m. vaidybiniame filme „Ford” prieš „Ferrari”, tačiau „Ford” rinkodaros ekspertai galiausiai nusprendė LM leidimą susieti su šiuolaikiškesne pergale, t. y. pirmąja lenktyninio „Ford GT” vieta LMGTE Pro klasėje 2016 m. Le Mano lenktynėse.
2016 m. du „Ford Chip Ganassi Team USA” komandos automobiliai užėmė LMGTE Pro klasės nugalėtojų pakylą: 68 numeriu pažymėtas automobilis (pilotavo Joey Hand, Dirk Muller, Sebastien Bourdet) užėmė pirmąją vietą, 69 numeriu pažymėtas automobilis (pilotavo Ryan Briscoe, Richard Westbrook, Scott Dixon) užėmė trečiąją vietą, o tarp jų įsiterpė 82 numeriu pažymėtas „Risi Competizione” „Ferrari 488 GTE” (pilotavo Giancarlo Fisichella, Matteo Malucelli, Tony Wilander) – tai tarsi 1966 m. „Ford” ir „Ferrari” susidūrimo Le Mano lenktynėse aidas.
„Ford GT LM Edition” turi keletą 3D spausdintuvu atspausdintų dalių, įskaitant serijos numerio lentelę ant priekinio skydelio. Norėdamas pagaminti šią plokštelę, „Ford” į miltelius sumalė sandėlyje užsilikusio standartinio „Ford GT LMGTE Pro” variklio Nr. 69, kuris 2016 m. lenktyniavo Le Mano lenktynėse, alkūninį veleną ir sumaišę su kitomis medžiagomis pagamino 20 „LM Edition” plokštelių – toks specifinis fetišas.
Kitos „LM Edition” ypatybės: „Liquid Silver” pagrindinė kėbulo spalva su galimybe rinktis raudoną arba mėlyną kontūrą, 20 colių anglies pluošto ratlankiai su titano tvirtinimo veržlėmis, juodi stabdžių suportai ir 3D spausdintuvu atspausdinti išmetimo vamzdžiai. Salonas apmuštas juoda Alkantara, o anglies pluošto vairuotojo ir keleivio sėdynės apmuštos skirtingomis spalvomis: keleivio sėdynė – juoda, o vairuotojo – raudona arba mėlyna.
Techninė įranga standartinė. 2020 m. „Ford GT” buvo techniškai patobulintas: pakeista pakabos konfigūracija, o 3,5 l dviejų turbinų V6 „EcoBoost” benzininio variklio, suporuoto su septynių pavarų dvigubos sankabos „Getrag” „robotu”, galia padidinta nuo 656 iki 669 AG.
Visus „Ford GT” rankomis surenka Kanados įmonė „Multimatic”, o užsakymai „Ford” interneto svetainėje jau nebepriimami, t. y. viskas išparduota, įskaitant 20 „LM Edition” automobilių. Mažmeninė „Ford GT” kaina apie 500 000 JAV dolerių.