„Mercedes-Benz” nuo 2018 m. gamina dabartinį A klasės hečbeką ir sedaną pažymėtus indeksu W177. Praėjusiais metais šio modelio pardavimai Europoje sumažėjo iki 118 439 vienetų (25,5 %, palyginti su 2020 m.). Per pirmuosius septynis šių metų mėnesius Europos automobilių pardavėjai pardavė 51 595 (34,7 proc. mažiau nei 2021 m. sausio-liepos mėn.) automobilius. Savo ruožtu dabar gaminamas kompaktinis MPV „Mercedes-Benz B-Class” (indeksas – W247) rinkoje pasirodė 2019 m. Jo pardavimai taip pat mažėja: „Carsalesbase” svetainės duomenimis, pernai europiečiai įsigijo 27 694 „Mercedes-Benz B-Class” automobilius (38 proc. mažiau nei prieš metus). Per pirmuosius septynis šių metų mėnesius šio modelio parduoti 14 073 vienetai (23 % mažiau).
Kaip jau buvo pranešta anksčiau, šių susijusių modelių įpėdinių nebus. Atliekant atnaujinimą A ir B klasių „Mercedes-Benz” automobilių išorė buvo šiek tiek pakoreguota. Dabar automobiliai turi kitokias groteles, pakeistą priekinį bamperį, kitokią priekinių žibintų įrangą. LED priekiniai žibintai gali būti pasirenkami kaip papildoma įranga. A klasės dienos žibintai yra tik juostelės be įprastų kampų. Be to naujuosius modelius galima įsigyti su naujais keturių dizaino variantų ratlankiais, o atnaujinto dizaino galiniai žibintai dabar standartiškai yra LED.
Pradinio lygio automobilio „Mercedes-Benz” hierarchijoje salono pokytis – priekinėje panelėje įrengtas didelis 10,25 colio jutiklinis informacinės ir pramoginės sistemos ekranas (anksčiau siūlytas už papildomą mokestį, dabar įtrauktas į standartinę įrangą). Anksčiau pradinio lygio versijose buvo septynių colių ekranas. Virtualųjį prietaisų skydelį vis dar galima įsigyti vieno iš dviejų išvardytų dydžių. Be to, A ir B klasių modeliai gavo AMG vairą su dviem stipinais ir nupjautu „dugnu”. Interjero apdailai galima užsakyti naujas medžiagas.
Bendrovė patobulino MBUX multimedijos sistemą, kuri naudojama „Mercedes-Benz” A ir B klasėse. Dabar joje įdiegtas pirštų atspaudų skaitiklis leidžiantis atpažinti vairuotoją, pakeista grafika ir patobulintas „Hey Mercedes” balso asistentas. Atnaujinto sedano, hečbeko ir MPV saugos paketą sudaro atnaujintas eismo juostos palaikymo asistentas, pagalba manevruojant su priekaba ir kt.
„Mercedes-Benz” A gamoje neliko bazinės A 160 versijos su 109 AG varikliu, taip pat nebėra mechaninės pavarų dėžės (dabar tik septynių arba aštuonių pavarų „robotas”). Priekiniais ratais varomose A 180 ir A 200 versijose montuojamas 1,3 l benzininis variklis su turbokompresoriumi, kurio galia atitinkamai 136 ir 163 AG. Visais ratais varomi A 220 ir A 250 po kapotu turi 2,0 litrų variklį, kurio galia atitinkamai 190 ir 224 AG. Visi jie dirba kaip lengvoji hibridinė jėgainė suporuoti su 48 voltų starteriu generatoriumi, kuris užvedant variklį suteikia papildomai 14 arklio galių.
Automobiliai su 2,0 l dyzeliniu varikliu – A 180 d (116 AG), A 200 d (150 AG) ir A 220 d (190 AG) – dabar neturi visų varančiųjų ratų „4Matic” sistemos. „Mercedes-Benz A 250 e” įkraunamo hibridinio variklio suminė galia yra tokia pati: 218 AG ir 450 Nm. Tuo pačiu metu benzininio variklio galia padidėjo iki 163 AG, o sukimo momentas – iki 270 Nm (pirmtako – 160 AG ir 250 Nm). Elektros variklio galia padidėjo nuo 102 iki 109 AG (sukimo momentas – 300 Nm). Traukos akumuliatoriaus talpa nepasikeitė – 15,6 kWh, o nuvažiuojamas atstumas naudojant tik elektros energiją padidėjo nuo 75 iki 82 km.
MVP benzininių versijų sąraše yra B 180, B 200, B 220 4Matic ir B 250 4Matic. Dyzelinės versijos yra trijų dydžių – B 180 D, B 200 D ir B 220 D o aukščiausia „Mercedes-Benz B-Class” varsija – įkraunamas hibridinis B 250 e.
Įkraunamų A klasės versijų sąraše yra „Mercedes-AMG A 35” su 2,0 litrų varikliu (306 AG) ir 48 voltų starteriu, taip pat „A 45 S” su tokio pat tūrio varikliu, išvystančiu 421 AG. A 45 modelio su 387 AG varikliu nebėra.
Atnaujinti „Mercedes-Benz” A ir B klasės modeliai Europos rinkoje pasirodys iki metų pabaigos. Atnaujintų modelių kainos dar nepaskelbtos. Tikėtina, kad jos bus paskelbtos artėjant išleidimo į rinką datai.
Gamintojo nuotr.