Sportiškesnė versija: „Toyota“ į gatves išleis „RAV4 GR Sport“ visureigį

Nuolatinės evoliucijos programa ir patobulinimai leido „Toyota RAV4“ miesto visureigiui beveik 30 metų gamintoją džiuginti vienais geriausių rezultatų savo segmente ir pardavimo statistikos lentelėse. Dabar Japonijos įmonė nusprendė populiariojo SUV modelio asortimentą papildyti sportiškesne versija, tad į kelius išleis „RAV4 GR Sport“ modelį.

Tokiam žingsniui japonų markės kūrėjus įkvėpė ir kitų modelių sėkmė. Rinkoje jau anksčiau debiutavo „Yaris“, „Yaris Cross“, „Corollla“, C-HR bei „Hilux“ sportiškosios „GR Sport“ versijos, todėl dabar naujomis išorės bei salono detalėmis ir dinamiškesnės valdymo savybėmis bus taikomasi į aštresnius pojūčius mėgstančius vidutinio dydžio krosoverių pirkėjus.

Galas

Įkvėpta „Gazoo Racing“

Naująjį įrangos bei apdailos lygį galima pasirinkti perkant tiek hibridinį modelį, tiek ir modelį su iš tinklo įkraunama hibridine jėgos sistema bei išmaniąja visų varomųjų ratų pavara (AWD-i). Neabejotinu jo įkvėpimo šaltiniu tapo sėkmingai įvairiose automobilių sporto varžybose besirungiančios „Toyota Gazoo Racing“ komandos bolidai – iš čia ir kildinamas trumpinys GR.

„GR Sport“ versijos SUV modelis yra pastebimai ryškesnis. Tokį įspūdį lemia gilios juodos spalvos ratų arkų apdaila, šoniniai apvadai ir galinių durelių apdaila. Priekyje rūko žibintų rėmelius išryškina juodas apsauginis tinklelis, dėl kurio atsikartojančio rašto žibintai vizualiai puikiai dera su radiatoriaus grotelėmis bei naujaisiais priekiniais oro aptakais.

Pastarųjų apdaila išsiskiria tamsaus sidabro spalva hibridiniame modelyje ir metaline pilka – iš tinklo įkraunamajame hibride. Subtilus GR ženklelis ant priekinių grotelių ir galinių durelių taip pat išduoda, kad prieš akis – sportiškesnė automobilio versija.

Naujasis „RAV4 GR Sport“ yra pirmasis modelis, kuriame montuojami ypatingo preciziškumo reikalaujančia technika išpjaustyti lengvojo lydinio ratai. Standartiškai siūlomi 19 colių skersmens ratlankiai traukia žvilgsnį blizgia juoda apdaila su smulkiomis ryškiomis juostelėmis, pabrėžiančiomis tvirtą penkių dvigubų stipinų dizainą.

Sportiškesnė versija: „Toyota“ į gatves išleis „RAV4 GR Sport“ visureigįSportiškas salonas

Sportiškas ir kartu rafinuotas dizainas vairuotoją pasitinka ir automobilio viduje. Visų pirma į akis krenta sportinės sėdynės, padengtos zomšos pakaitalo ir sintetinės odos apmušalais, – medžiagomis, kuriose nėra gyvūninės kilmės produktų.

Galvos atramose, ant vairo ir kilimėliuose įspaustas juodos spalvos GR logotipas. Tuo metu sėdynės, vairas, pavarų perjungimo svirtis kontrastingai išryškintos sidabrinėmis siūlėmis – jos ypač gerai pastebimos greta metalinių intarpų ant durelių ir vairo.

Visuose naujuosiuose šios versijos modeliuose standartiškai diegiama naujos kartos multimedijos sistema su 10,5 colio įstrižainės didelės raiškos centriniu ekranu bei 12,3 colio skaitmeniniu vairuotojo prietaisų skydeliu – šie pokyčiai išskiria 2023 metų laidos RAV4 modelius.

Taip pat naujuose automobiliuose įdiegta „Toyota T-Mate“ saugumo ir vairuotojo asistentų sistema, kuri apima visas naujausias „Toyota Safety Sense“ paketo funkcijas. Tarp jų – avarinės vairavimo pagalbos bei patobulinta priešavarinė sistemos.

Visuose „GR Sport“ modeliuose priekinės sėdynės valdomos elektra, o vairuotojo krėslas turi ir atminties funkciją. Taip pat šiame įrangos lygyje standartiškai įdiegta panoraminė kamerų apžvalgos apie automobilį funkcija.

Automobilio kūrėjai vien tik sportiškomis išvaizdos detalėmis neapsiribojo. „GR Sport“ versija pasižymės ir pakabos modifikacijomis – standesnėmis spyruoklėmis ir sportiškiau sureguliuotais amortizatoriais. Šie pakeitimai „RAV4 GR Sport“ vairuotojams suteiks aštresnių dinamiško vairavimo įspūdžių.

Sportiškesnė versija: „Toyota“ į gatves išleis „RAV4 GR Sport“ visureigį

Daugiau nei 10 mln. parduotų automobilių

Automobilių pramonėje „Toyota RAV4“ garsėja originalia istorija, kuri prasidėjo 1994 metais, sukūrus pramoginį pravažesnį automobilį. Tuomet šis modelis paskatino vieno populiariausių, itin konkurencingų šiandienos rinkos segmentų užgimimą.

Ilgalaikę šio modelio sėkmę liudija skaičiai – 2020-aisiais pasauliniai RAV4 pardavimai perkopė 10 milijonų vienetų ribą, o šiandien jis ir toliau yra geriausiai parduodamas savo segmento automobilis visoje planetoje.

Naujausias, penktosios kartos modelis, pasižymintis plačiu našių ir elektrifikuotų jėgos sistemų pasirinkimu bei „Toyota“ išmaniąja visų varomųjų ratų pavara (AWD-i), ir toliau brėžia segmento perspektyvą. Tai pirmasis modelis, sukurtas ant pasaulinės „Toyota“ automobilių architektūros platformos GA-K: dėl žemo svorio centro ir ypač tvirto kėbulo automobilis išsiskiria žymiai geresnėmis valdymo ir komforto savybėmis. Dar vienas jo privalumas – erdvesnis salonas, kuriame yra daug vietos tiek keleiviams, tiek jų bagažui.

ŽYMĖ:
Pasidalink