Grįžimas prie šaknų:balandį bus pristatytas „MG Cyberster” serijinis rodsteris

Britų prekės ženklas MG nori grįžti prie sportinių automobilių gamybos. Pirmasis visavertis sportinis automobilis naujausioje MG istorijoje bus jau baigiamas kurti elektrinis rodsteris „Cyberster”, kurio premjera įvyks 2023 m. balandį o pardavimai prasidės 2024 m. pirmąjį pusmetį.

Praėjusių metų balandį buvo parodytas koncepcinis „MG Cyberster” Nuo 2005 m. priklausantis Kinijos koncernui SAIC britų prekės ženklas pažymėdamas didelį pardavimų augimą pagrindinėse rinkose (Kinijoje, Europoje, Indijoje) norėjo šią sėkmę įtvirtinti nauju sportiniu automobiliu.

mgPo SAIC sparnu MG prekės ženklas dabar gamina gana platų automobilių asortimentą (krosoverius, sedanus, hečbekus, universalus), tačiau per pastaruosius kelerius metus išryškėjo ir sporto plėtros vektorius. Sukurta galingų ir agresyviai atrodančių naujovių, tokių kaip MG 7 liftback, o šios krypties flagmanu taps roadsteris „Cyberster”.

Britų žurnalo „Autocar” duomenimis, „Cyberster” premjera turėjo įvykti lapkričio antroje pusėje Guangdžou automobilių parodoje, tačiau šiuo metu Kinijoje vėl siaučia COVID-19 epidemija ir įvesti su ja susiję karantino apribojimai, todėl MG nusprendė apsidrausti – rodsterio premjera perkelta į kitų metų balandį.

Rugpjūtį MG paskelbė oficialų serijinio „Cyberster” vaizdo klipą, bet dar anksčiau į internetą nutekėjo automobilio patento vaizdai, todėl jau dabar, nelaukdami premjeros, galime pamatyti ką gaus būsimi pirkėjai.

Serijinis „Cyberster” nuo koncepcinio skiriasi kiek kitokiomis proporcijomis, „normaliais” ratais ir veidrodėliais, tačiau galinių žibintų rodyklės išliko. Serijinis rodsteris bus su tradiciniu sulankstomu minkštuoju stogu, o ne universalesniu sulankstomu kietuoju stogu.

Kol kas nieko nežinoma apie serijinio „Cyberster” techninę dalį, tačiau, pasak „Autocar”, rodsteris su „MG 4”  dalinsis bendra SAIC moduline keičiamo dydžio platforma (MSP).

mgBazinė versija turės vieną elektros variklį ir galinių ratų pavarą. Top versija bus varoma  visais ratais ir išvystys apie 450 AG. Dėl palyginti nedidelės ratų bazės neverta tikėtis didelės talpos akumuliatoriaus-vienu įkrovimu nuvažiuojamas atstumas bus apie 300 km.

Koncepto kūrimo etape ir keliaujančiose parodose norą įsigyti „Cyberster” pareiškė mažiausiai 5 000 žmonių, tačiau neaišku ar jų entuziazmas neišblės iki serijinio rodsterio pasirodymo – sėkmė daugiausia priklausys nuo kainos, techninių savybių ir vis agresyvesnės bei prisotintos konkurencinės aplinkos. Bet kuriuo atveju sportinis automobilis turėtų teigiamai paveikti MG įvaizdį, ir tai, atrodo, yra pagrindinė jo misija o geri pardavimai galėtų būti sveikintinas priedas.

ŽYMĖ:
Pasidalink