Atnaujinta visa „Mercedes-Benz GLE” šeima

Antrosios kartos „Mercedes-Benz GLE” krosoverių gama formuojasi jau daugiau nei metus, tačiau planuotas visų versijų atnaujinimas vyko vienu metu. Vienu metu debiutavo tiek bazinės GLE ir kupė versijos, tiek „karšti” AMG variantai ir hibridai. Pats atnaujinimas nebuvo labai didelis bet, retas atvejis šiais laikais – techniniai sprendimai pasirodė esantys svarbesni už dizaino atnaujinimus.

Atnaujintą GLE galima lengvai atpažinti pagal žibintų raštą. Patys priekiniai žibintai nepasikeitė, tačiau jei anksčiau jie buvo dviejų bumerangų formos, tai dabar tai sudėtinga linijų ir įspaudų kompozicija. Tuo metu baziniai LED žibintai turi du taškus, o papildomi matriciniai – keturis. Taip pat pakeistas priekinis bamperis, grotelės ir galiniai žibintai (jų korpusai liko tokie patys kaip anksčiau).

Dabar kupė formos krosoveriai turi „AMG Line” išorės paketą su agresyvesniu kėbulo komplektu ir 21 colio ratlankiais, nors šis paketas vis dar pasirenkamas ir įprastiems GLE modeliams su standartiniais 19 colių ratlankiais. Taip pat pasirodė ir naujos kėbulo spalvos.

Interjero pakeitimų dar mažiau. Svarbiausia – naujas vairas su jutikliniais mygtukais vietoj analoginių, o AMG paketą turinčiuose automobiliuose montuojamas firminis vairas su dviem stipinais. Pakeistos apdailos medžiagos ir dekoras: pavyzdžiui, ventiliacijos deflektorių kraštai dabar yra chromuoti (anksčiau tai buvo papildoma įranga). Išplėstinis kontūrinis salono apšvietimas yra beveik kaip S klasės automobilyje.

Daugiausia dėmesio skiriama MBUX medijų sistemai tobulinti. Nors išsaugotas tas pats 12,3 colio jutiklinis ekranas, tačiau galima naudotis patobulintu balso asistentu ir oro ventiliavimo funkcija. Naudojant apžvalgos kameras, įdiegtas iš daugelio kitų visureigių modelių pažįstamas „permatomas kėbulas”. Dabar klimato kontrolės sistema turi automatinio oro recirkuliacijos režimą „Energizing Air Control”.

Patobulintas ir išplėstas elektroninių vairuotojo pagalbinių sistemų asortimentas. Tai ypač praverčia vairuotojams, kurie GLE naudoja priekaboms vilkti. Naujoji „Trailer Manoeuvring Assist” sistema – tai autopilotas, skirtas stovėti su priekaba: ji veikia važiuojant iki 5 km/val. greičiu, bet tik keliuose, kurių nuolydis neviršija 15 %. Šį asistentą galima pasirinkti per medijų sistemą.

Kalbant apie technologijas, visose be išimties benzininėse ir dyzelinėse „Mercedes-Benz GLE” versijose nuo šiol įrengtas integruotas į pavarų dėžę naujos kartos 48 voltų starterio generatorius. Priklausomai nuo modifikacijos, šis elektros variklis išvysto 20-22 AG ir 200-250 Nm, taip padėdamas vidaus degimo varikliui pirmosiomis akceleracijos sekundėmis, todėl bendrovė su pasididžiavimu paskelbė, kad nuo šiol visa modelių gama yra elektrifikuota. Visi variantai turi devynių pavarų „9G-Tronic” automatinę pavarų dėžę ir visų varančiųjų ratų pavarą.

Benzininių variantų sąrašas išliko toks pat tačiau charakteristikos šiek tiek pakito. Baziniame GLE 350 modelyje turbininis 2.0 variklis vis dar išvysto 258 AG, tačiau sukimo momentas padidėjo nuo 370 iki 400 Nm. GLE 450 modelio 3.0 turbininio variklio galia padidinta nuo 367 iki 381 AG, o 500 Nm sukimo momentas išliko nepakitęs. Galiausiai JAV rinkai skirtas krosoveris GLE 580 buvo patobulintas nuo 489 AG ir 700 Nm iki 517 AG ir 729 Nm. Beje, dabar JAV automobiliuose greičio ribotuvas yra 130 mylių per valandą (209 km/val.), o Europoje įprastas 250 km/val. greitis.

Dyzelinių variklių modifikacijos dabar taip pat pasižymi skirtingomis eksploatacinėmis savybėmis, nors tai ne visada susiję su padidinimu. Anksčiau „Mercedes-Benz GLE 300 d” su 2.0 turbodyzeliniu varikliu išvystydavo 272 AG ir 550 Nm, dabar galia sumažinta iki 269 AG, nors sukimo momentas išliko toks pat. Vietoj GLE 400 d versijos dabar yra GLE 450 d, nes šešių cilindrų 2,9 dyzelinio variklio galia gerokai padidėjo: 330 AG ir 700 Nm, o dabar – 367 AG ir 750 Nm.

Įkraunami hibridai taip pat buvo patobulinti: į pavarų dėžę integruotas elektros variklis išliko toks pat (136 AG, 440 Nm), o galios padidėjimas pasiektas keturių cilindrų vidaus degimo varikliais ir bendru hibridinės sistemos derinimu. Dyzelinio-elektrinio „Mercedes-Benz GLE 350 de” galia dabar yra 333 AG ir 750 Nm (buvo 320 AG ir 700 Nm), o benzininio-elektrinio „GLE 350 e” indeksas netgi pakeistas į „GLE 400 e”: galios sistema padidėjo nuo 333 AG iki 381 AG, tačiau sukimo momentas sumažėjo nuo 700 Nm iki 600 Nm. 31,2 kWh traukos akumuliatorius yra toks pat o juo, priklausomai nuo versijos, galima nuvažiuoti nuo 105 iki 109 km.

Kaip ir anksčiau, pagrindinė važiuoklė yra spyruoklinė, o „Airmatic” pneumatinė pakaba arba „E-Active Body Control” hidropneumatinė aktyvioji pakaba siūlomos už papildomą mokestį. Kita opcija – Off-Road Engineering paketas, suteikiantis papildomą automobilio dugno apsaugą ir 30 mm didesnę prošvaisą.

Galingos AMG versijos atnaujintos taip pat, kaip ir „civiliniai” krosoveriai, tačiau jų skaičius sumažintas: iš asortimento išbrauktas „vidutinis” GLE 63. Likusieji GLE 53 ir GLE 63 S gavo išplėstą bazinę įrangą (dabar joje yra panoraminis stogas ir daugybė padėčių), naują 48 voltų starterį-generatorių ir perkalibruotą pakabą:standartinėje versijoje pneumatinę bet už papildomą mokestį ir su aktyviaisiais stabilizatoriais.

„Mercedes-AMG GLE 53” turi turbininį 3,0 eilinio šešių cilindrų variklį su turbo kompresoriumi. Galia išliko tokia pati (435 AG), tačiau sukimo momentas padidėjo nuo 520 iki 560 Nm, todėl įsibėgėjimo iki 100 km/val. laikas sutrumpėjo nuo 5,3 iki 5,0 s. Aukščiausios „Mercedes-AMG GLE 63 S” versijos V8 4.0 variklis su dviem turbinomis vis dar išvysto 612 AG, 850 Nm ir iki šimto įsibėgėja per 3,8 sekundės. Maksimalus greitis elektroniniu būdu ribojamas atitinkamai iki 250 km/h ir 280 km/h, šie skaičiai galioja ir Amerikoje gaminamiems automobiliams.

JAV, kur gaminamas GLE modelis, atnaujintų krosoverių pardavimai prasidės pavasario pabaigoje. Europoje automobiliai bus gauti liepos mėn. Kainos neabejotinai kils – dabar Valstijose jos prasideda nuo 58 tūkst. dolerių, o Vokietijoje – nuo 76 tūkst. eurų. Visai netrukus bus modernizuotas ir vyresnysis brolis „Mercedes-Benz GLS”.

Pasidalink