Naujas „Mitsubishi Colt” Europai: „Renault Clio” klonas su sumažintu variklių pasirinkimu

„Mitsubishi Motors” pristatė Europos rinkai skirtą naujos kartos „Colt” hečbeką, kuris bus pradėtas pardavinėti spalio mėn. Europa yra trečiarūšė rinka „Mitsubishi Motors” – toks yra dabartinis „Renault-Nissan-Mitsubishi” aljanso vaidmenų pasiskirstymas. 2020 m. „Mitsubishi Motors” apskritai buvo nusprendusi pasitraukti iš Europos, tačiau po metų persigalvojo: „Mitsubishi” prekės ženklas kol kas lieka Europoje ir minimaliomis sąnaudomis jai parengė porą naujų produktų. Šių metų pradžioje Europos dileriai sulaukė naujojo „Mitsubishi ASX” – šiek tiek modifikuoto subkompaktinio krosoverio „Renault Captur” versijos, o šiandien oficialiai pristatytas naujasis „Mitsubishi Colt” – penktosios kartos „Renault Clio” hečbeko klonas, kuriam neseniai buvo atliktas planuotas restilingas.

„Mitsubishi Motors” spaudos tarnyba naująjį „Colt” vadina septintąja karta, matyt, turėdama omenyje „Colt” karjerą Europoje. Iš tikrųjų „Colt” turi daugiau kartų. Pirmasis automobilis tokiu pavadinimu „Mitsubishi” gamoje pasirodė 1962 m. – tai buvo sovietinių „Zaporožiečių” dvasia sukurtas nedidelis dviejų durų sedanas su gale montuojamu varikliu. Vėliau „Colt” pavadinimas buvo naudojamas daugeliui skirtingų pasaulinių ir regioninių modelių, todėl reikia skaičiuoti kartas kiekvienai konkrečiai rinkai. Pavyzdžiui, kompaktiškas furgonas „Mitsubishi Colt Plus” iki šiol gaminamas ir parduodamas Taivane o paskutinis pasaulinis „Colt” buvo Z30 kartos subkompaktiškas hečbekas. Jis iš Europos rinkos pasitraukė prieš devynerius metus.

Naujasis „Colt” yra vadovėlinis šablonų kūrimo pavyzdys, kur net nebandoma perimti originalaus „Renault Clio” stiliaus: „Mitsubishi” trys deimantai ne itin elegantiškai įkomponuoti į „Renault” rombo išpjovą priekiniame variklio dangčio krašte, grotelės tarp priekinių žibintų papildytos chromuotais gniužulėliais, kad bent kiek primintų firminį „Mitsubishi X-face”, automobilio galinė dalis tokia pati kaip ir „Clio”, tik pakeistos pavadinimų lentelės, o galinio vaizdo kamera, kurią „Renault” įkomponavo į emblemą, liko apnuoginta.

„Colt” nuo „Clio” skiriasi iškilimu ant vairo rato stebulės ir šiek tiek pakeista apdailos medžiagų gama, tačiau kitais atžvilgiais yra toks pat. Virtualaus prietaisų skydelio įstrižainė yra 7 arba 10 colių, multimedijos ekranas – 7 arba 9,3 colio, priklausomai nuo komplektacijos. Colt, kaip ir Clio, siūlomas visas spektras modernių elektroninių vairuotojo pagalbininkų iki adaptyviosios kruizo kontrolės su kamščio režimu.

Palyginti su „Clio”, „Colt” variklių gama sumažinta: nėra dyzelinio ar dujinio variklio, liko trijų cilindrų 1,0 l benzininiai varikliai – atmosferinis SCe (67 AG) ir TCe (91 AG). ), atitinkamai derinami su 5 ir 6 pavarų „mechanine” pavarų dėže, o gamos viršūnėje – dvipusis hibridinis „Colt” su „Renault E-Tech” varomąja sistema, kurio pagrindas – 1,6 l benzininis variklis. Jo didžiausia kombinuota galia – 145 AG. Išorinio įkrovimo galimybės nėra.

Naujojo „Mitsubishi Colt” kainoraštis dar nepaskelbtas, nes Europoje dar net nepradėta prekiauti originaliu atnaujintu „Clio”. Abu modeliai bus kartu gaminami „Oyak Renault” gamykloje Turkijoje, Bursos mieste. Reikėtų pridurti, kad praėjusiais metais „Mitsubishi” pardavimai Europoje, „JATO Dynamics” duomenimis, siekė 56 242 automobilius, t. y. 23 % mažiau nei 2021 m. Naujieji ASX ir „Colt” turėtų sustiprinti „Mitsubishi” pozicijas Senojo pasaulio rinkoje.

ŽYMĖ:
Pasidalink