Vaidotas Žala ralį Elektrėnuose laimėjo didžiausia persvara savo karjeroje

Rugsėjo 9 dieną Elektrėnų apylinkėse kilo dulkės – prie „Alburnus Rally Elektrėnai“ starto linijos išsirikiavo daugiau nei 90 ekipažų. Jau nuo pirmojo greičio ruožo Vaidoto Žalos ir Ivo Pukio ekipažas demonstravo lenktynių tempą ir visuose devyniuose greičio ruožuose ekipažui pavyko fiksuoti greičiausią laiką. Tai leido pilotui jau penktąjį kartą lipti ant Elektrėnuose vykstančio ralio nugalėtojų pakylos ir namo parsivežti pereinamąją taurę.

„Vieną taurę jau turime komandos namuose – po trijų pergalių iš eilės ji atiteko mums visam laikui. Dabar kaupiam pergales sekančiai taurei. Beje, šiame ralyje pavyko pasiekti rekordinę persvarą – nuo antrosios vietos atsiplėšėme net trijomis minutėmis“, – po finišo šypsodamasis komentavo V. Žala tačiau neslėpė, kad šis ralis toli gražu nėra lengvas pasivažinėjimas.Tą įrodo ir pasitraukusiųjų statistika – viso net 27 ekipažai nepasiekė finišo linijos. Tarp jų ir V. Žalai ant kulnų lipęs Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano ekipažas, kurie po trijų puikiai pravažiuotų greičio ruožų patyrė avariją ir savo lenktynes baigė šalia trasos.

„Tai buvo mūsų trečiasis ir paskutinis ralis šiemet Lietuvoje su „Škoda Fabia R5“ automobiliu. Toks buvo mūsų su Ivo planas šiam sezonui. Labai džiugu, kad viskas praėjo sklandžiai ir su pozityviais rezultatais. Iš pradžių buvo planas važiuoti su atsarga, bet įsibėgėjus raliui šiek tiek spustelėjom. Su Ivo norėjom šiek tiek pasimėgauti, visgi paskutinės sezono varžybos. Tą lengva daryti Elektrėnuose – čia trasos ypatingos, ne veltui regione ralis vyksta jau keletą dešimtmečių. Dėl to tai yra vienas iš mėgstamiausių mano ralių, kurį įsitraukėme į kalendorių“, – atviravo sportininkas.

Lenktynininkas pasakojo, kad šiųmetinis ralis pasižymėjo itin šiltu oru, lauko temperatūra popiet siekė daugiau nei 25 laipsnius. Jausmas automobilyje, pasak V. Žalos, buvo lyg gerą vidurvasarį. Atitinkamai žvyrkeliai taip pat buvo sausi, tad važiuojant pirmą kartą teko valyti kelią ir buvo slidu.

„Tuo pačiu, aišku, buvo ir smagu. Elektrėnų greičio ruožai itin techniški, greiti, bet reikalaujantys ypatingo susikaupimo ir tikslumo, nes reljefas sudėtingas. Netikslus nusileidimas už kiekvieno tramplino gali tapti ankstyvu ralio finišu. Taip pat labai smagu, kad organizatoriams pavyko įtraukti legendinę atkarpą tarp Vievio ir Semėliškių – tai asfaltinė itin greita atkarpa su plačiais žvyro kelkraščiais, tai vienas maloniausių greičio ruožų Lietuvoje, – sakė V. Žala ir paminėjo, kad taip pat džiaugiasi visiškai susidirbęs su šturmanu, – Džiaugiuose, kad susidraugavome ir su šturmanu, ir su automobiliu. Trečias ralis šią vasarą ir vėl jautėmės situacijos šeimininkai, galėjome mėgautis greitu važiavimu.“

Pasidalink