Hiperautomobilio „Valhalla” istorija prasidėjo dar 2019 m., tuomet jis vadinosi AM-RB 003. Netrukus „Aston Martin” patyrė didelių pokyčių, įgijo naują investuotoją, generalinį direktorių ir techninį partnerį. Šių pokyčių dėka „Valhalla” projektas buvo rimtai peržiūrėtas. Vietoje perspektyvaus savos gamybos V6 variklio su turbokompresoriumi atsirado partnerio AMG V8 4.0 variklis su biturbokompresoriumi ir hibridiniu papildymu. Žinoma, visiškai kitokios jėgainės atsiradimas pareikalavo iš esmės pertvarkyti automobilį, ir tokia „Valhalla” buvo parodyta 2021 m. Neseniai prototipas buvo pristatytas garsiojoje Silverstouno lenktynių trasoje.
Buvo pakeista automobilio aerodinamika: net užmaskuoto hiperautomobilio nuotraukose matyti rimti išorės atobulinimai. Priekyje -pakeisti žibintai, po priekiniu buferiu esantis skirstytuvas turi labiau išvystytus kraštus. Šonai taip pat gerokai pasikeitė: skiriasi slenksčiai, oro įsiurbimo angos ir apatinės durų dalys. Elegantiškus šoninius veidrodėlius pakeitė praktiškesni ir paprastesni. Galinėje dalyje yra įspūdingo dydžio ištraukiamas spoileris ir difuzorius, taip pat visiškai kitokie galiniai žibintai.
Visa tai turėjo teigiamos įtakos aktyviajai aerodinamikai, kuri, kaip teigia „Aston Martin” kompanija, nenusileidžia „Formulės-1” automobiliams. Pavyzdžiui, prototipas buvo testuojamas gamyklinės „Aston Martin F1” komandos aerodinamikos tunelyje, o DRS (angl. Drag Reduction System) sistema sujungia visus aktyviosios aerodinamikos elementus, todėl jie veikia darniau ir efektyviau. Rezultatas – įspūdingas 600 kg prispaudžiamosios jėgos ekvivalentas, kai greitis siekia 240 km/val.
„Aston Martin” dar neatskleidė visų techninių „Valhalla” charakteristikų, tačiau pasidalijo keliomis įdomiomis detalėmis, kurios taip pat skiriasi nuo anksčiau paskelbtų. Hibridinės jėgainės pagrindas vis dar AMG V8 4.0 biturbo variklis, tačiau jam talkina ne du, o trys elektros varikliai. Vienas iš jų įmontuotas į aštuonių laipsnių pavarų „robotą”, kiti du – ant priekinės ašies, užtikrina visų varančiųjų ratų pavarą ir traukos vektoriaus valdymą. Bendra sistemos galia perkopė psichologinę tūkstančio „arklių” ribą ir dabar siekia 1012 AG, nors anksčiau buvo žadėta tik 950 AG. Įsibėgėjimo iki „šimtuko” laikas nepasikeitė -2,5 s, tačiau maksimalus greitis padidėjo nuo 330 km/h iki 349 km/h.
Bandymai keliuose vis dar vyksta, o gamyklos bandytojams padeda dabartiniai „Formulės 1” lenktynininkai Fernando Alonso ir Lance’as Strollas. Tačiau jiems liko nedaug laiko, nes serijinę „Valhalla” planuojama pristatyti jau šiais metais. Tuo pačiu metu buvo patikslintas hiperautomobilio tiražas: iš pradžių skelbti 500 automobilių jau seniai užsakyti, todėl gamybos apimtis nutarta padidinti iki 999 egzempliorių.