„Continental“ pristato pirmąją rinkoje padangų protektoriaus gylio matavimo sistemą

 Pristačiusi naujos kartos „ContiConnect“ jutiklius, „Continental“ pirmą kartą pasiūlė automatinį padangų protektoriaus gylio matavimą, kuris automobilių parkų operatoriams leis gauti tikslius ir reguliariai atnaujinamus duomenis apie padangų dilimą. Be to, duomenis apdorojant dirbtiniu intelektu paremtais algoritmais, galima tiksliai suplanuoti atskirų automobilių ir viso parko padangų keitimą, o tai didins parko saugumą ir efektyvumą, mažins sąnaudas ir išmetamą CO2 kiekį. Naujas protektoriaus gylio matavimas ir padangų priežiūros planavimo funkcija papildys jau esamus „ContiConnect“ sprendimus, kurie apima duomenis apie padangų slėgį, temperatūrą ir ridą. Šias naujienas „Continental“ pristatys rugsėjo 17–22 d. Hanoveryje vyksiančioje „IAA Transportation 2024“ parodoje, klientams nauja „ContiConnect“ paslauga bus siūloma nuo 2025 m. vasaros.

„Mūsų naujieji padangų jutikliai yra itin universalus sprendimas, kuris nuolatos siųs duomenis apie padangos protektoriaus gylį, slėgį, temperatūrą ir ridą, tad ši „ContiConnect“ sistema mūsų klientams leis tiek nuolatos matyti padangų būklę, tiek ir iš anksto planuoti jų keitimus, – sako Clarisa Doval, „Continental Tyres“ Skaitmeninių sprendimų padalinio vadovė. – Esame pirmieji rinkoje pristatę protektoriaus gylio matavimo sprendimą ir taip nustatome naujus standartus. Automobilių parko klientams siūlome pažangią technologiją, kuri padangų priežiūros efektyvumą pakėlė į naują lygį“, – pridūrė ji.

Optimizuoti keitimo intervalai, didesnis efektyvumas ir tvarumas

„Continental“ sistema „ContiConnect“ protektoriaus gylį nustato naudodama naujos kartos padangų jutiklius ir dirbtinio intelekto algoritmus. Jutiklis matuoja padangos radialinio pagreičio pokyčius – kuo lankstesnė protektoriaus guma, tuo mažesnis protektoriaus gylis. Šie duomenys naudojami išvadoms apie pasikeitusias padangos riedėjimo savybes, taigi tuo pačiu – ir apie padangos nudilimą. Taip pat dirbtinis intelektas naudoja padangų specifikacijas, jų ridą ir, atsižvelgdamas į transporto priemonės savybes, įvertina padangų protektoriaus gylį ir numatomą ridą.

Šis sprendimas leidžia gauti išsamią transporto priemonių parko padangų analizę, o automobilių parko operatoriai gali efektyviai planuoti padangų techninę priežiūrą ar keitimą ir juos derinti su kitais būsimais automobilio aptarnavimo darbais. Be to, taip išvengiama netikėtų veiklos pertrūkių dėl padangų pažeidimo, taip didinat transporto parko saugumą ir efektyvumą, taupant išlaidas ir mažinant CO2 emisiją.

„ContiConnect“ žymiai sumažina bendras transporto parko išlaidas

„Per anksti pakeista padanga reiškia nereikalingas papildomas išlaidas. O jas keičiant per vėlai, mažėja saugumas, didėja degalų sąnaudos ir CO2 kiekis. Mūsų sprendimas – protektoriaus gylio jutiklis ir padangos ridos įvertinimas – leidžia transporto parkams dar labiau didinti efektyvumą ir tvarumą“, – sako Clarisa Doval.

Įprastai tiesiogiai su padangomis susijusios transporto parko išlaidos yra apie du procentus. Tačiau padangos turi didelę įtaką degalų, priežiūros ir remonto išlaidoms, kurios gali sudaryti iki 50 procentų visų parko eksploatavimo išlaidų. Aukščiausios kokybės padangos, duomenimis paremtas priežiūros valdymas ir padangų aptarnavimas tinkamu laiku gali žymiai sumažinti transporto parko eksploatacines išlaidas.

ŽYMĖ:
Pasidalink