Sostinėje duris atvėrė lankytojus neįprasta koncepcija traukiantis automobilių salonas

Antradienį Lietuvoje atidarytas pirmasis ypatingos koncepcijos Ispanijos automobilių gamintojos salonas „CUPRA Garage“. Vilniuje, Naugarduko g. 110, įrengto sparčiai populiarėjančio prekių ženklo salono atidarymo proga lankytojai pirmą kartą mūsų šalyje gali išvysti ir naująją elektrinę SUV kupė „Tavascan“, taip pat ką tik atnaujintus modelius: „Leon“ bei perkamiausią bendrovės automobilį „Formentor“, „Born“ bei „Ateca“, visus juos galima apžiūrėti ir išbandyti. Dar šį rudenį čia laukiama ir pačios šviežiausios naujienos – sportiškojo SUV modelio „Terramar“.

Lietuva – trečioji Baltijos šalis, kur savo duris atvėrė naujosios koncepcijos Ispanijos gamintojos prekybos erdvė. 2022 metų gruodį išskirtinės koncepcijos salonas pradėjo veiklą Rygoje, o prieš metus – ir Taline. 

„Dinamiškumu ir sportinių potėpių nestokojančiu dizainu išsiskiriantys CUPRA automobiliai leidžia vairuotojams unikaliu būdu išreikšti savo kūrybiškumą ir sportiškumą. Šis siūlymas neapsiriboja vien automobiliu, nes šiandien ispanų įmonė visame pasaulyje garsėja įvairiais gyvenimo būdo ir sporto produktais. Plėsdama „CUPRA Garage“ tinklą bendrovė patvirtina savo įsipareigojimą visame pasaulyje vairuotojams suteikti unikalią patirtį renkantis naują automobilį ir neriant giliau į prekių ženklo pasaulį“, – sako CUPRA importuotojo Baltijos šalyse ir Suomijoje „K-Auto“ viceprezidentas Jukka Kiuru. 

Naujoji salono koncepcija orientuota į ateities mažmeninės prekybos tendencijas. Skiriamasis jų bruožas – netradicinė, tačiau jauki aplinka, leidžianti megzti tvarius, nuoseklius ir sėkmingus ryšius su vartotojais. Ši koncepcija buvo sukurta siekiant parodyti, kokių prekybos atstovybių reikia šiuolaikiniams pirkėjams, ir kartu tai suderinti su patraukliomis darbuotojų darbo sąlygomis.

Tai nebus vienintelis „CUPRA Garage“ Lietuvoje. „Mes planuojame atidaryti atnaujintą „CUPRA Garage“ Kaune po mėnesio, spalio pabaigoje, bei pradėti statyti visiškai naujus „CUPRA Garage“ Klaipėdoje ir Kaune 2025-ųjų pavasarį“, – teigia CUPRA atstovo Lietuvoje „Autojuta“ generalinė direktorė Rasa Sinkevičienė.

Siūlo kitokią patirtį

Nuo motininės SEAT įmonės, kurią valdo „Volkswagen Group“ koncernas, 2018 metų pradžioje atsiskyrusi CUPRA bendrovė kurį laiką ir toliau pardavinėjo savo modelius kartu su „broliais“ ir „seserimis“. Tačiau dėl sparčiai augančio populiarumo jai kilo poreikis kurti atskirus prekybos taškus, kurie geriau atspindėtų prekių ženklo identitetą. 2018-aisiais kas trečias SEAT atstovybėse parduotas „Leon“ modelis buvo CUPRA gamybos, o iš viso nuo tada bendrovė jau pardavė per 650 tūkst. naujų automobilių ir tapo viena sparčiausiai augančių gamintojų Europoje.  

Taip atsirado „CUPRA Garage“ – išskirtinės dinamiškųjų automobilių pristatymo, pardavimo ir priežiūros erdvės. Automobilių entuziastai jose patiria unikalių emocijų, nes tai nėra įprastos naujų automobilių vitrinos. 

Išskirtinių CUPRA salonų galima aptikti įvairiuose pasaulio kampeliuose. Jiems parenkamos santykinai nedidelės patalpos automobilių prekybai kiek neįprastose vietose – didmiesčių centruose ar prestižiniuose rajonuose. Šios šiuolaikiškais dizaino sprendimais išsiskiriančios erdvės atspindi prekių ženklo unikalumą, rafinuotumą ir našumą. Įrengiant patalpas, funkcionalumui skiriamas toks pat dėmesys kaip ir estetikai. Vyraujančios medžiagos – betonas, medis ir plienas.

Garažuose eksponuojami ryškiausi gamintojos modeliai, o su lankytojais bendrauja CUPRA meistrai – būtent šio prekių ženklo specialistai, kurie gali suteikti visą reikalingą informaciją tiek apie automobilius ir gamintoją, tiek apie finansavimo ir kitas paslaugas. Taip pat yra speciali gyvenimo būdo erdvė, kurioje galima susipažinti su išskirtinėmis CUPRA kolekcijomis ir partnerystėmis, bei automobilių remonto dirbtuvės. 

Neretai „CUPRA Garage“ virsta sporto ar meno renginių pristatymo erdvėmis – bendrovė garsi  įvairiomis sociokultūrinėmis partnerystėmis, atskleidžiančiomis jos ir potencialių klientų vertybes. Tai unikalus būdas pažinti gamintoją labiau įtraukiančioje, interaktyvioje aplinkoje: ji mažiau įpareigoja ir varžo nei tradicinės prekybos atstovybės. 

Pirmasis „CUPRA Garage“ buvo atidarytas 2019-aisiais Meksikos sostinėje Meksike, po metų veiklą pradėjo pirmasis objektas Europoje, Vokietijos mieste Hamburge. Šiandien visame pasaulyje skaičiuojama per 800 „CUPRA Garage“ salonų. 

„CUPRA yra daug daugiau nei tiesiog automobilių markė, tai – ir gyvenimo būdas. Šio prekių ženklo kūrėjai meta iššūkį tradicinių automobilių gamintojams, nusistovėjusiems jų pardavimo būdams bei priežiūros paslaugoms. Tuo galima įsitikinti apsilankius naujajame „CUPRA Garage“ Vilniuje“, – pažymi J. Kiuru. 

„DataCenter“ duomenimis, pernai CUPRA Lietuvoje pardavė 418 vnt., arba 40 proc. daugiau automobilių nei 2022-aisiais.

ŽYMĖ:
Pasidalink