Legendiniame Gudvudo greičio festivalyje „Toyota“ pristatys įspūdingiausius savo automobilius

2025 m. Gudvudo (Goodwood) greičio festivalyje bus galima įsitikinti, kaip „Toyota“ aukščiausio lygio varžybose įgytą patirtį pasitelkia kurdama kasdieniam naudojimui skirtus automobilius, kartu plėtodama įvairias anglies emisijų mažinimo technologijas.

Ad image

Festivalis – vienas garsiausių pasaulyje automobilių kultūros renginių – vyks liepos 10–13 d. istorinėje Gudvudo dvaro teritorijoje, Sasekse (Anglija).

„Toyota“ sėkmė tarptautinėse varžybose su „TOYOTA GAZOO Racing“ (TGR) komanda tiesiogiai prisideda prie geresnių tradicinių automobilių kūrimo – pasitelkiant lenktynėse įgytas žinias, patirtį ir bendro darbo organizavimą. 2024 m. TGR iškovojo gamintojų pasaulio čempionų titulus visose trijose pagrindinėse Tarptautinės automobilių federacijos (FIA) serijose: Pasaulio ralio (WRC), Pasaulio ralio reido (W2RC) ir Pasaulio ištvermės lenktynių (WEC) čempionatuose.

Festivalyje „TOYOTA GAZOO Racing“ pristatys „GR Yaris Rally1“ – automobilį, dominuojantį 2025 m. FIA Pasaulio ralio čempionate, jau laimėjusį pirmuosius penkis sezono etapus. Jis bus demonstruojamas kartu su „GR Yaris Rally2“, itin populiariu tarp klientų komandų, besivaržančių WRC antrojoje lygoje.

„GR DKR Hilux EVO“ bolidas pademonstruos savo galingumą ir ištvermę, įrodytą varžybose sudėtingame Pasaulio ralio reido čempionate (W2RC), įskaitant legendinį Dakaro ralį.

Šių automobilių galią, greitį ir valdymą demonstruos geriausi pasaulio lenktynininkai. Tarp jų – dabartinis WRC lyderis Elfynas Evansas, jauniausias visų laikų čempionas Kalle Rovanperä, Japonijos žvaigždė Takamoto Katsuta, debiutantas Sami Pajari, taip pat „TOYOTA GAZOO Racing“ pasaulio ralio komandos vadovas Jari-Matti Latvala, ralio legenda ir jo pavaduotojas Juha Kankkunenas bei W2RC kylanti žvaigždė Sethas Quintero. Prie jų prisijungs ir kiti aukščiausio lygio tarptautinio automobilių sporto atstovai.

Pasaulio ištvermės lenktynių čempionato ateitį reprezentuos statinėje ekspozicijoje pristatomas naujasis „GR LH2 Racing Concept“ – koncepcinis lenktyninis automobilis, varomas skystu vandeniliu. Sukurtas dabartinio „TGR GR010 Hybrid“ hiperautomobilio pagrindu, šis modelis naudoja vandeniliu varomą vidaus degimo variklį ir bus pristatytas festivalyje po pirmojo viešo pasirodymo šių metų birželį Le Mano 24 valandų lenktynėse.

Tradiciniame važiavime į kalną pirmą kartą pasirodys „GR Yaris Aero Performance“ – patobulinta visuotinai pripažinto „GR Yaris“ versija, atspindinti „Toyota“ patirtį, sukauptą lenktynių trasose ir pritaikytą civiliniams automobiliams.

Vadovaujantis principu „vairuotojas pirmiausia“ ir lenktynių trasose įgyta patirtimi, sukurtas išskirtinis aerodinaminis komplektas, kurį vairuotojai galės įsigyti savo automobiliui. Komplektą sudaro reguliuojamas galinis sparnas, naujos priekinio buferio angos, priekinis aptakas, galinis dugno gaubtas, papildomos ventiliacijos angos galiniame buferyje bei lenktynių stiliaus oro paėmimo anga ant variklio dangčio.

Kaip ir kuriant kasdienius automobilius, automobilių sporte „Toyota“ laikosi daugialypės strategijos, siekdama mažinti anglies emisijas ir tam pasitelkdama įvairias technologijas. Be anglies atžvilgiu neutralių degalų naudojimo lenktynėse, kompanija aktyviai tyrinėja vandenilio kuro galimybes.

Be „GR LH2 Racing Concept“, festivalyje bus pristatytas ir Jungtinėje Karalystėje pagamintas vandenilinis „Hilux“ prototipas su kuro elementais. Ši pažangi legendinio pikapo versija renginio metu bus naudojama kartu su hibridine „Corolla Commercial“, taip pat surinkta JK, kaip pagalbinės transporto priemonės.

Į festivalį sugrįš ir legendinis „Celica“ vardas – pristatomas klasikinis ST185 ralio automobilis. Šis visais ratais varomas modelis išgarsėjo 1993 m., kai Juha Kankkunenas iškovojo čempiono titulą. Šiandien šį automobilį FIA istorinių ralių čempionate vairuoja Jari-Matti Latvala, o jis papuoštas išskirtiniu TGR dizainu.

ŽYMĖ:
Pasidalink