Dakaro ralio direktorius Davidas Castera prieš startą minėjo, kad pirmieji greičio ruožai bus itin sudėtingi, kad dalyviai iš karto pajustų kas turima omenyje šias varžybas vadinant sunkiausiomis pasaulyje. Sekmadienio greičio ruožą įveikęs „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos lenktynininkas Antanas Kanopkinas nevyniojo žodžių į vatą ir sakė, kad diena buvo ypatingai sunki, o ją apkartino techniniai nesklandumai.
„Virš keturių šimtų kilometrų teko įveikti be priekinių varomųjų ratų, tris šimtus su viena pradurta padanga ir du šimtus be duslintuvo ir variklio galios. Nežinau ar dar kažką galima įrašyti į dalykų, kurių nenorėčiau patirti greičio ruože, sąrašą, bet atrodo, jog šiandien gavau viską iš ten“, – nuovargio neslėpdamas finiše kalbėjo A. Kanopkinas ir sakė, kad važiavimas su greičio ruože atsiradusiais techniniais iššūkiais ir tapo labiausiai išsekinęs dalykas.
Tiesa, nepaisant iškilusių nesklandumų, sportininkas preliminariai antrame greičio ruože užfiksavo šeštą greičiausią laiką keturračių įskaitoje, o septintoje vietoje finišavęs prancūzas S. Desbuisson nuo jo atsiliko daugiau nei pusvalandžiu.
Darbo savaitę Dakare dalyviai pradės dar ilgesne diena – jų laukia beveik 300 kilometrų pervažiavimuose ir 438 kilometrų greičio ruožas. Organizatoriai sako, kad jis bus sudarytas iš akmenuotų sekcijų ir atkarpų, kuriuose prireiks spręsti navigacijos iššūkius tarp kopų. Negana to, įveikus šį etapą mechanikai turės tik dvi valandas technikos remontui ir priežiūrai, mat vėliau ji turės likti uždarame parke – tai bus pirmoji maratoninio etapo diena.