Manoma, kad naujovė pasirodys ne anksčiau kaip 2027 m. Preliminariais duomenimis, jai gali būti suteiktas „Alfa Romeo 4E” pavadinimas. Italijos prekės ženklas „Alfa Romeo” dabar priklauso jaunai automobilių gamybos milžinei „Stellantis”. Ženklo vadovybei tenkančių užduočių sąraše viena iš pirmųjų eilučių – pasiekti finansinį stabilumą. Koncerno vadovybė mano, kad tai padės padaryti modelių gamos elektrifikavimas ir masinių modelių gamyba. Kartu „Alfa Romeo” neketina visiškai atsisakyti sportinių automobilių kūrimo ir gamybos, nors pripažįsta, kad tai nėra artimiausios ateities klausimas.
Nuo 2013 iki 2020 m. markė gamino lengvąjį sportinį automobilį „Alfa Romeo 4C” su viduryje esančiu varikliu. Apie tai, kad modelio gamybą nuspręsta nutraukti, tapo žinoma 2019 m. Praėjusią vasarą 4C netikėtai sugrįžo, tačiau jau tik kolekcinio leidimo pavidalu. Kalbame apie tris kupė – „Tributo”, „Corsa” ir „Leggenda” sukurtus pagal „Designer’s Cut” projektą.
Svarbus „Alfa Romeo” žingsnis buvo neseniai pristatytas superautomobilis „33 Stradale”, kurio dizainas atitinka 1967 m. to paties pavadinimo modelio dvasią. Priminsime, kad bendrovė pasiūlys naujieną su galimybe rinktis benzininę ir elektrinę jėgainę. 2024 m. markė ketina pristatyti nedidelį „žalią” visureigį, o vėliau pasirodys visiškai elektriniai sedano „Giulia” ir krosoverio „Stelvio” pakaitalai. Toliau elektrifikuodama modelių gamą, markė ketina pristatyti didesnius sedanus ir visureigius, pirmiausia orientuotus į Kinijos ir Amerikos rinkas.
Be to, tikimasi, kad sportinis automobilis „Alfa Romeo 4C” bus pakeistas elektriniu. Pasak britų leidinio „Autocar”, šiam įpėdiniui gali būti suteiktas 4E pavadinimas ir prie jo pridėtas žodelis „Spider”. Spėjama, kad E raidė yra nuoroda į būsimos naujovės elektrinę technologiją, o siekiant atkreipti markės gerbėjų dėmesį, įpėdiniui pavadinime paliktas atpažįstamas ketvertukas.
Greičiausiai „Alfa Romeo 4E” išvaizda daug ką pasiskolins iš naujojo „33 Stradale”, pavyzdžiui reljefinį variklio dangtį su priekiniais sparneliais. Panašus gali būti ir išraiškingas automobilio galas. Tikimasi, kad nemažai dėmesio bus skirta aerodinamikai, įskaitant oro įsiurbimo angą priekyje, kuri gali keisti formą ir optimizuoti oro srautą priklausomai nuo vėjo greičio.
Preliminariais duomenimis, būsimasis elektrinis sportinis automobilis bus sukurtas „Stellantis” priklausančios platformos STLA Medium pagrindu. Ji yra naujojo „Peugeot e-3008” pagrindas, be to, ji buvo parengta būsimam „žaliajam” „Alfa Romeo Giulia” modeliui. Informacijos apie 4E jėgos agregato galią, taip pat duomenų apie traukos baterijos talpą nėra. Manoma, kad tokio elektromobilio rida vienu įkrovimu viršys 800 kilometrų. Be to, leidinyje pažymima, kad pagreitėjimas iš vietos iki šimto 4E greičiausiai užtruks apie dvi sekundes.
Pasak „Alfa Romeo” vyriausiojo vadybininko Danielio Guzzafame, kuriuo remiasi „Autocar”, naujas sportinis „Alfa Romeo” automobilis nepatvirtintu pavadinimu 4E pasirodys ne anksčiau kaip 2027 metais.