„Alpina B3 GT“ ir B4 GT: ištobulintos BMW gamyklinių „M“ alternatyvos

Vokietijos bendrovė „Alpina“ kitais metais taps „BMW Group“ dalimi, tačiau kol kas ji veikia gana savarankiškai ir siūlo alternatyvų požiūrį į galingiausius BMW modelius. Šiandien pristatyti Alpina B3 GT (sedanas ir universalas) ir B4 GT (liftbackas) sukurti neseniai atnaujintų 3 serijos BMW ir 4 serijos BMW Gran Coupe pagrindu.

„Alpina B3 GT“ ir B4 GT: ištobulintos BMW gamyklinių „M“ alternatyvos

Dabartinio BMW M3 stilius su milžiniškomis šnervėmis patinka ne visiems, tačiau jis tiesiog persmelktas automobilių sporto dvasia. Alpina taip pat turi turtingas automobilių sporto šaknis, tačiau dabartinė jos linija labiau susijusi su Gran Turismo estetika ir rafinuotu, aristokratišku požiūriu į tiuningą, todėl naujasis Alpina B3 GT yra labiau alternatyva, o ne gamyklinio BMW M3 konkurentas, nors modeliai yra labai artimi savo galia ir dinamika.

„Alpina B3 GT“ ir B4 GT: ištobulintos BMW gamyklinių „M“ alternatyvos

Gamyklinio BMW M3 galingiausios visų varančiųjų ratų versijos „Competition“ su „M xDrive“ eiliniu 3,0 l benzininiu „biturbo šešetu“ S58 išvysto 530 AG ir 650 Nm, sedanas pirmąjį „šimtuką“ pasiekia per 3,5 s, universalas – per 3,6 s, maksimalus greitis – atitinkamai 290 ir 280 km/val. „Alpina B3 GT“ panašus variklis išvysto 529 AG ir 730 Nm, sedanas iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,4 s, universalas – per 3,5 s, maksimalus greitis – atitinkamai 308 ir 305 km/val. Pavarų dėžė – 8 laipsnių automatinė ZF 8HP76, Tik visi varantys ratai. Palyginimui, įprasto Alpina B3 (be priešdėlio GT) variklio galia yra 495 AG ir 730 Nm.

„Alpina B3 GT“ turi unikalius pakabos nustatymus, papildomus kėbulo standiklius, glaustą, bet veiksmingą aerodinaminę apdailą ir tradicinius „Alpina“ 20 colių lėktuvų turbinų stiliaus ratlankius. Interjere – originalus „Alpina“ dekoras – anglies pluošto ir aliuminio intarpai, speciali grafika ant dviejų ekranų tablo, unikalios rankinio pavarų perjungimo mentelės, centrinės padėties ženklas ant vairo (juodas, o ne raudonas kaip BMW M3) ir firminė numerio lentelė ant centrinio tunelio.

„Alpina B4 GT Gran Coupe“ turi tą pačią techninę įrangą kaip ir „Alpina B3 GT“ ir tas pačias dinamines savybes kaip ir universalas: iki šimto jis įsibėgėja per 3,5 sekundės, maksimalus greitis – 305 km/val. „Alpina B4 GT Gran Coupe“ įdomus ir tuo, kad, kaip ir originalus „Alpina B4 Gran Coupe“ su 495 AG varikliu, jis neturi tiesioginio analogo BMW gamoje: M4 modelis siūlomas tik su kupė ir kabrioleto kėbulais, o aukščiausia gamyklinio 4 serijos liftbeko versija yra „M440i xDrive Gran Coupe“, kuriame eilinis šešių cilindrų variklis išvysto tik 374 AG.

Alpina B4 GT Gran Coupe kaina Vokietijoje prasideda nuo 105 100 eurų, Alpina B3 GT sedanas – nuo 101 700 eurų, o Alpina B3 GT Touring universalas – nuo 102 900 eurų. Palyginimui, gamyklinis BMW M3 Competition su M xDrive sedanas kainuoja nuo 105 300 eurų, BMW M3 Competition Touring su M xDrive universalas – nuo 106 300 eurų, o BMW M440i xDrive Gran Coupe liftback – nuo 76 000 eurų.

ŽYMĖ:
Pasidalink