Anksčiau manyta, kad visiškai elektrinis sportinio automobilio „Alpine A110“ (markė priklauso Prancūzijos koncernui „Renault“) įpėdinis gaus modulinę platformą „E-Sports“ su skirtingais baterijų išdėstymo variantais: jos kūrimu užsiėmė Kinijos holdingui „Geely“ priklausanti bendrovė „Lotus“. Ši platforma buvo pristatyta dar 2021 m., ji taps „Lotus Type 135“ sportinio automobilio – idėjinio iš rinkos pasitraukusio „Elise“ modelio įpėdinio – pagrindu; pagal paskelbtą planą jis rinkoje pasirodys apie 2026 m.
Tačiau planai pasikeitė: praėjusių metų pavasario pabaigoje paaiškėjo, kad „Alpine“ ir „Lotus“ nusprendė nutraukti bendradarbiavimą. Todėl 2023 m. vasarą „Renault“ vadovybė paskelbė, kad modelis gaus naują platformą, kurią sukurs „Alpine“ inžinieriai. Kartu pranešta, kad šia platforma bus paremti ir kiti nišinės prancūzų markės elektromobiliai.
Kaip duodamas interviu Jungtinės Karalystės leidiniui „Autocar“ sakė „Renault“ generalinis direktorius Luca de Meo, bendrovė priėmė „neracionalų“ sprendimą išleisti nemažai pinigų savo platformai, skirtai elektriniams sportiniams automobiliams, įskaitant ir sekančią A110 ir jo 2+2 versiją, kurią planuojama vadinti A310, kurti, tačiau ji netaps masiškesnio modelio – krosoverio A390 – pagrindu.
Pasak prancūzų grupės vadovo, naujos kartos sportinis automobilis „Alpine A110“ bus lengvesnis ne tik už „žaliuosius“ konkurentus, bet ir už analogiškus automobilius su vidaus degimo varikliais (nepaisant to, kad elektromobilius tradiciškai slegia sunkūs akumuliatoriai). Luca de Meo pridūrė, kad A110 eksploatacinėms savybėms nebus „pakenkta“.
Reikėtų priminti, kad „Alpine“ jau anksčiau nagrinėjo galimybę sukurti lengvą sportinį elektrinį automobilį: kalba eina apie dabartinio kupė pagrindu sukurtą ir 2022 m. liepą pristatytą A110 E-ternité koncepciją. Jis sveria 1378 kg, t. y. tik 258 kg daugiau nei „įprastas“ dvivietis.
Informacijos apie elektrinio „Alpine A110“ dizainą kol kas nėra. Tikimasi, kad išliktų atpažįstama ir atitiktų firminį stilių vizualiai tokia naujovė tik šiek tiek skirsis nuo dabartinio automobilio. Tikimasi, kad visiškai „žalias“ naujasis Alpine A110 prekyboje pasirodys 2026 m.
Praėjusią vasarą pprancūzai pristatė pirmąjį naujos elektrinės gamos serijinį modelį- „Renault 5“ pagrindu sukurtą serijinį Alpine A290. Jam naudojama „AmpR Small“ platforma, kuri anksčiau buvo žinoma kaip CMF-B EV. Montuojamas vienas elektros variklis, kuris išvysto 180 AG (didžiausias sukimo momentas 285 Nm) arba 220 AG (300 Nm). Gamyba organizuojama „Renault“ gamykloje Douet mieste, Prancūzijoje.