„Alpine Alpenglow”: vienvietis hiperautomobilis su permatomu kėbulu ir vandeniliniu varikliu

Kitą savaitę prasidėsiančiai Paryžiaus automobilių parodai prancūzų prekės ženklas „Alpine” (priklausantis „Renault” grupei) kartu su serijinio kupė A110 „R” versija parengė koncepcinį hiperautomobilį „Alpenglow”, kuris rodo „Alpine” techninės ir estetinės raidos vektorių.

Vandenilinės jėgainės tampa viena pagrindinių pasaulinės automobilių pramonės tendencijų, lygiaverčių tradicinėms ar elektrinėms transporto priemonėms. Vandenilio energijos plėtra ir vandenilio degalinių tinklas leis automobilių gamintojams diversifikuoti savo technologinę riziką. Šia prasme vandenilio panaudojimo kūrybiškumas yra labai platus: jis gali būti naudojamas elektrocheminiuose generatoriuose elektrai gaminti arba deginamas vidaus degimo varikliuose kaip įprastas iškastinis kuras.

„Alpine Alpenglow” kūrėjai užsiminė apie vandenilinį variklį, nors nenurodo, ar naudojamas stūmoklinis variklis, ar, pavyzdžiui, dujų turbina. Pranešime spaudai tik teigiama, kad vandenilio variklis veikia kaip hibridinės varomosios sistemos dalis, o tai reiškia, kad automobilyje dar yra vienas ar daugiau elektros variklių. Techninės specifikacijos taip pat nenurodomos. Svarbiausia šioje koncepcijoje – dizainas ir išdėstymas.

„Alpenglow” skirtas tik pilotui, sėdinčiam automobilio centre tarp dviejų kulkos formos anglies pluošto balionų, kuriuose saugomas iki 700 barų suslėgtas vandenilis.

Pakaba yra formulės tipo, su dvigubomis skersinėmis plokščiomis svirtimis iš anglies pluošto. Dauguma išorinių kėbulo dalių, įskaitant ir ratlankius, siekiant parodyti komponuotę yra pagamintos iš pusiau permatomos medžiagos. Kėbulas ir kai kurie atskiri laikantys elementai pagaminti iš perdirbto kompozito, t. y. iš sumaltų anglies drožlių. Bendras „Alpenglow” ilgis yra daugiau nei 5 metrai, plotis – daugiau nei 2 metrai, aukštis – mažiau nei 1 metras. Numatoma bendroji masė yra maždaug 1 tona.

Minimalistinėje kabinoje taip pat daug elementų, pavyzdžiui, vairo pedalai ir mentelės ant vairo, yra pagaminti iš skaidrios medžiagos. Pats vairas yra daugiafunkcinis, primenantis LMP1 lenktyninių prototipų vairą, o centre esanti šviečianti piramidė yra raktas, kurį reikia įkišti į vairą, kad būtų galima įjungti jėgainę.

„Alpenglow” netaps nauju „Alpine” serijiniu modeliu, nors teoriškai jis galėtų būti vertas konkurentas tokiems aerodinamikos šedevrams kaip „Aston Martin Valkyrie”. Panašu, kad „Alpenglow” dizaino elementų tikrai pamatysime būsimame „Alpine LMDh” klasės lenktyniniame automobilyje ir net serijiniuose modeliuose.

„Alpine” artimiausiais metais žada pagaminti tris elektrinius automobilius: naujojo „Renault 5” pagrindu sukurtą „karštąjį hečbeką” (tikimasi 2024 m.), krosoverį „GT X-Over” (2025 m.) ir naujos kartos sportinį automobilį A110 (2026 m.). Išleidusi šiuos modelius, „Alpine” gali pradėti kurti serijinį vandenilinį sportinį automobilį.

ŽYMĖ:
Pasidalink