Atnaujinta „Peugeot 508” šeima

Automobiliai ir toliau bus gaminami „Stellantis” gamykloje Mulūze, Prancūzijoje. Prekyba jais prasidės jau šiais metais.

Prancūzių automobilių gamintojas priklausantis automobilių milžinei „Stellantis” dar 2010 m. pristatė ketverių durų „Peugeot 508”, o po metų šią šeimą papildė SW ženklu pažymėtas universalas. 2018 m. pasikeitė modelio karta – sedaną pakeitė liftbackas. 2020 m. pristatytos abiejų modelių  „karštosios” PSE (Peugeot Sport Engineered) modifikacijos. Dabar atėjo metas planuojamam 508 šeimos flagmano restailingui.

Atnaujinta liftbeko ir universalo priekinė dalis:nuo šiol išorė atitinka dabartinį šio prancūzų gamintojo identitetą. Automobiliai gavo naujus LED matricinius priekinius žibintus (standartinė įranga). Vietoje dviejų ryškių „ilčių” įrengti žemyn nukreipti LED dienos žibintai (po tris nuo kiekvieno žibinto). Perdarytos grotelės, kurių centre – naujas liūto logotipas.  Kitokios formos priekiniame buferyje integruota oro įsiurbimo anga: jos kampai pažeminti ir dabar mažiau primena šypseną.

Galas pasikeitė kur kas mažiau. Žibintai, kuriuos jungia plati juosta, išlaikė savo ankstesnę formą, tačiau pasikeitė šviečiančių brūkšnelių raštas ir nuolydis. Galinio bamperio apatinės dalies dizainas liko nepakitęs.

Automobilio interjeras taip pat šiek tiek atnaujintas. Pavyzdžiui, pavarų perjungimo svirtį pakeitė centrinėje prietaisų skydelio dalyje esantis selektorius, ant vairo atsirado naujas „Peugeot” logotipas. Informacijos ir pramogų sistema dabar gali būti atnaujinama belaidžiu ryšiu, o skaitmeninis prietaisų skydelis gavo naujas navigacijos duomenų ir vairuotojo asistentų patarimų rodymo galimybes.

Atnaujinant „Peugeot 508” variklių gama nepasikeitė.  Atnaujinto „508” bazinės versijos vis dar siūlomos su 130 AG 1,2 l tūrio trijų cilindrų benzininiu varikliu arba tokio pat tūrio 1,5 l dyzeliniu varikliu. Tokie variantai suporuoti su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir varomi tik priekiniais ratais.

Taip pat priekiniais ratais varomiems variantams siūlomi pora iš tinklo įkraunamų hibridinių agregatų, kurių pagrindas – 1,2 l darbinio tūrio variklis išvystantis 180 AG ( bazė 150 AG variklis) arba 225 AG (bazė 180 AG variklis). Vienintelė modifikacija su visų varančiųjų ratų pavara yra PSE (Peugeot Sport Engineered) įkraunamas hibridas, jis gali būti tiek liftbekui, tiek universalui. Tokį agregatą sudaro benzininis 200 AG 1,6 litro „PureTech” turbininis keturratis veikiantis kartu su pora elektros variklių: 110 AG prie priekinės ašies ir 113 AG prie galinės ašies. Sistema komplektuojama su aštuonių laipsnių „automatine” e-EAT8 pavarų dėže. Bendra šios sistemos galia lygi 360 AG. Hibridai turi didesnės talpos akumuliatorių: vietoj 11,5 kWh dabar 12,4 kWh.

Atnaujinto „Peugeot 508” kainos dar nepaskelbtos, tikimasi, kad jos bus brangesnės nei dabartinių modelių. Iš anksto užsakant atnaujintą liftbeką Prancūzijos rinkoje dabar galima įsigyti už 40 820 eurų, o universalą mažiausiai už 42 040 eurų.

 

Pasidalink