Šiemet „Porsche“ švenčia „911 GT3“ 25-metį: bendrovė nusprendė planuotą atnaujinimą priderinti prie šio įvykio minėjimo. Dabartinis atnaujinimas suteikia modeliui naujų galimybių, patobulintą važiuoklę ir daugiau paketų, skirtų sportiniam automobiliui pritaikyti „pagal užsakovo pageidavimus“. Kūrėjams techniką teko keisti ir dėl griežtesnių „Euro-6e“ aplinkosauginių standartų, tačiau pati 911 GT3 dvasia išliko.
Naujasis „Porsche 911 GT3“ varomas tuo pačiu 4,0 litro šešių cilindrų varikliu (vis dar galinčiu išvystyti iki 9 000 aps. per minutę). Variklis buvo modernizuotas – įrengta kitokia įsiurbimo sistema, kiti paskirstymo velenai (paimti iš dabartinio 911 GT3 RS) ir nauji alyvos aušintuvai. Automobilis taip pat turi du kietųjų dalelių filtrus ir keturis katalizatorius. Galia išliko ta pati – 510 AG, tačiau sukimo momentas galiausiai buvo sumažintas nuo 470 iki 450 Nm.
Galiniais ratais varomą kupė galima rinktis su dviejų pavarų dėžių – šešių laipsnių mechanine pavarų dėže arba septynių laipsnių PDK robotu. Šiuo atveju pagrindinės poros perdavimo santykis sutrumpintas 8 proc. Atnaujinto kupė dinaminės charakteristikos išliko tokios pačios: „Porsche 911 GT3“ su mechanine pavarų dėže iš vietos iki šimto įsibėgėja per 3,9 sekundės, o su dviejų sankabų robotu – per 3,4 sekundės. Pirmuosius du „šimtukus“, kaip ir anksčiau, automobiliai įveikia per 11,9 ir 10,8 sekundės. Tačiau maksimalus greitis tapo 7 km/h mažesnis: variantas su mechanine pavarų dėže – 313 km/h, variantas su automatine pavarų dėže – 311 km/h.
Į „Porsche 911 GT3“ atnaujinimų sąrašą įtrauktos naujos priekinės dvigubos svyruoklinės pakabos apatinės svirtys, taip pat pakeisti amortizatorių ir vairo mechanizmo nustatymai. Be to, sportiniame automobilyje pakeisti abu buferiai ir pakoreguoti aerodinaminiai elementai. Atkreipkite dėmesį, kad pasikeitė ir priekiniai žibintai. Dabar jie tokie patys, kaip ir visų naujų „Porsche 911“ šeimos automobilių.
Keičiasi sportinio automobilio interjeras. Atnaujintame dviviečiame automobilyje įrengtas skaitmeninis prietaisų skydelis su originalia grafika; jame rodoma informacija apie padangų slėgį, alyvos lygį ir pavarų perjungimo laiką. Pasirenkamųjų detalių sąraše – lengvesnės (ir bendrą kupė svorį mažinančios) anglies pluošto sėdynės su šildymu ir elektriniu reguliavimu. Salone liko sukamasis variklio paleidimo mygtukas, kuris, kaip anksčiau buvo manyta, bus pašalintas.
Automobilis turi ir „Porsche 911 GT3 Touring“ versiją. Šiame pakete vietoj antifenderio montuojamas nedidelis įtraukiamas spoileris, šoninių langų apdaila, o interjero apdailai vietoj zomšos naudojama oda. Taip pat tokių dvidurių pirkėjams siūlomos įprastos galinės sėdynės ir palengvinimo paketas Leichtbau, į kurį įeina anglies pluošto plokštės ir kėbulo spalva dažyti išorės dekoro elementai.
Pirkėjams siūlomas ir „Weissach“ paketas, kuriame su daugybė anglies pluošto dalių, įskaitant stogo panelę ir išorinių veidrodėlių korpusus. Išliko ir „Clubsport“ paketas, į kurį įeina šešių taškų saugos diržai, plieninis saugos rėmas ir gesintuvas.
Porsche atstovai Europoje atnaujinto kupė užsakymus pradės priiminėti metų pabaigoje. Gamintojas jau paskelbė ir pradinę „Porsche 911 GT3“ kainą – 209 tūkst. eurų .