Dabartinis Prancūzijos prezidentas gavo jau trečios kartos krosoverį „DS-7” skambiai pavadintą „Elysee”. Automobilis turi šarvuotą kėbulą, 200 mm padidintą ratų bazę ir ypatingą dekorą.
Šių metų balandį Emanuelis Makronas antrą kartą išrinktas Prancūzijos prezidentu. Jo inauguracija įvyko gegužę. Lygiai prieš penkerius metus, 2017-ųjų gegužę, ta pačia proga E. Makronas važinėjo po Paryžių ką tik pasirodžiusiu „DS-7 Crossback” krosoveriu „Presidentiel“, kurio pagrindinis skirtumas nuo standartinio automobilio buvo slankiojantis medžiaginis stogas – jis leido E.Makronui visą kelionės laiką stovėti ir pasveikinti miestiečius.
Praėjusių metų lapkritį korporacija „Stellantis“ Prancūzijos prezidentui įtaisė kur kas rimčiau perdarytą „DS-7 Crossback Elysee“ turintį pailgintą ir šarvuotą kėbulą. Taip jau išėjo, kad birželį originalus DS-7 modelis buvo atnaujintas ir todėl korporacijai „Stellantis” priklausanti „DS” pagamino jau trečiąją „DS-7 Elysee” kartą, tiesa, kaip ir originale iš pavadinimo dingo žodis „Creossback”.
Techniniu požiūriu naujasis Prancūzijos prezidento automobilis labai panašus į pernykštį. Už centrinių kėbulo atramų esantis praplėtimas 200 mm padidino ratų bazę. Dabar ji 2938 mm. Automobilis pailgėjo nuo 4593 iki 4793 mm, erdvė kojoms antroje eilėje padidėjo 545 mm.
Šį kartą „Stellantis“ spaudos tarnyba neviešino prezidentinio krosoverio interjero nuotraukų, pranešama tik apie tai, kad vietoje solidžios sofos antroje eilėje sumontuotos dvi atskiros sėdynės su juodos bazalto spalvos odos apmušalais ir patogiais porankiais. Lubos aptrauktos alkantara, šalia prezidento kėdės yra platforma su belaidžiu išmaniojo telefono įkrovimu, keli USB prievadai ir popieriaus laikiklis.
Informacijos apie šarvą, aišku, nėra. Išorinės „DS-7 Elysee” ypatybės-tradicinės Prancūzijos prezidento eskorto spalva „Ink Blue“, ypatingo dizaino 20 colių ratai, į radiatoriaus groteles įmontuota emblema su Prancūzijos vėliavos spalvomis, spec. šviesų signalizacija, išslenkantis flagštokas skirtas vėliavai priekiniame sparne ir dekoratyvinės plokštelės ant priekinių durų su raidėmis RF, kurios reiškia République Française-Prancūzijos Respubliką.
Prezidento automobilyje naudojama tokia pati hibridinė jėgainė kaip ir serijiniame „E-Tense 300” modelyje. Visų varančiųjų ratų pavara (galinius ratus suka elektros variklis) ir maksimali jėgainės galia 300 AG.
Tuo tarpu „civilinis“ „DS-7” su atnaujinimu gavo naują aukščiausios klasės E-Tense 360 modifikaciją, kurioje bendra jėgainės galia padidinta iki 360 AG, o važiuoklę kūrė DS Performance sporto padalinys. Panašu, kad prezidentiniam krosoveriui toks sportinis atnaujinimas pasirodė netinkamas.
Pirmą kartą viešumoje su naujuoju „DS-7 Elysee” automobiliu E.Macronas pasirodė liepos 14 d., Bastilijos paėmimo dieną.
Pastebėsime, kad Prancūzijos automobilių pramonė šiuo metu negamina pilnaverčių vadovams skirtų automobilių, nors tos pačios DS markės gamoje yra visai dėmesio vertas verslo klasės sedanas „DS-9”. Kodėl jis neskiriamas E.Macronui – nežinia. Gal būt taip yra dėl to, kad „DS-9” gaminamas tik Kinijoje, o prestižo sumetimai reikalauja, kad Prancūzijos prezidentas vairuotų prancūzų pagamintą automobilį („DS-7” surenkamas Miulūzo mieste, Prancūzijoje). Na, bet ateityje Prancūzijos lyderis galės pakeisti DS į prancūzų startuolio „Hopium“ įspūdingą vandenilinį sedaną „Machina“, kuris turėtų būti pradėtas gaminti 2025 m.
Foto:Stellantis