2019 m. rudenį įvyko pasaulinė „Mustang Mach-E” premjera ir jis tapo pirmuoju „Ford” gaminamu elektriniu krosoveriu, sukurtu ant GE1 platformos, kuri yra smarkiai pertvarkyta „Ford Focus” C2 platforma. Kadangi GE1 yra konversin4 platforma, kiti nauji „Ford” produktai jos negavo, o „Mustang Mach-E” gamyba buvo gana brangi. Pagrindinę „Mustang Mach-E” gamybos apimtį užtikrina „Ford” gamykla Meksikoje Cuautitlan Iscalla. 2021 m. elektrinio krosoverio gamyba buvo pradėta ir Kinijoje, Čongčingo mieste esančioje bendroje „Changan Ford” įmonėje.
JAV rinka „Ford Mustang Mach-E” sutiko gana palankiai ir tapo šio modelio pagrindu. Praėjusiais metais JAV parduoti „Mustang Mach-E” 40 771 vnt., t. y. 3,3 % daugiau nei 2022 m. (Ford duomenys). Vis dėlto „Ford” tikėjosi didesnių pardavimų, todėl šių metų vasarį JAV buvo paskelbta apie precedento neturinčias maždaug 8 000 JAV dolerių nuolaidą, kuri iš karto davė rezultatų: pirmąjį 2024 m. ketvirtį parduoti 9 589 „Mustang Mach-E” vienetai (+77 %, palyginti su 2023 m. sausiu-kovu).
Europoje 2023 m. „Ford Mustang Mach-E” pardavimai sumažėjo 16 proc. iki 21 295 vienetų (JATO Dynamics duomenys), tačiau per pirmuosius du šių metų mėnesius užfiksuotas 39 proc. padidėjimas. Parduoti 2 499 pautomobiliai. Tokį padidėjimą taip pat lėmė nuolaidos.
Kinijoje elektriniam „Mustang” sekasi prastai: pernai parduoti 2062 automobiliai, t. y. 73,5 % mažiau nei 2022 m. (CAAM duomenys). Ppirmąjį 2024 m. ketvirtį paklausa sumažėjo 66,6 % – iki 124 vienetų. Apskritai galima teigti, kad Kinijos rinkoje „Ford Mustang Mach-E” pralaimėjo, tačiau dėl Amerikos ir Europos rinkų bus kovojama pasitelkus atnaujinimą.
„Mustang Mach-E” turi naują „Ford” sukurtą elektros variklį, kuris yra lengvesnis, kompaktiškesnis ir efektyvesnis nei ankstesnysis, esant tokiai pačiai galiai, o didžiausias sukimo momentas siekia 135 Nm (konkretūs skaičiai priklauso nuo konkrečios modifikacijos). Nauji transmisijos valdymo algoritmai kartu su naujuoju varikliu suteikia iki 32 kilometrų papildomą nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu ir keliomis minutėmis sutrumpina akumuliatoriaus įkrovimo laiką.
Dabar toliausiai nuvažiuojanti galiniais ratais varoma Extended Range RWD versija (294 AG, 525 Nm) su 91 kWh akumuliatoriumi vienu įkrovimu pagal EPA ciklą gali nuvažiuoti 515 km (šis skaičius dar nepatvirtintas). Iki atnaujinimo jis buvo 483 km.
Ypatingas dėmesys buvo skirtas sportiškajai GT versijai su dviem varikliais: dabar joje pagal nutylėjimą įrengtos sportiškos priekinės sėdynės, „MagneRide” adaptyvieji amortizatoriai ir „Brembo” priekiniai stabdžių suportai (anksčiau už visa tai reikėjo mokėti). GT versijos maksimali kombinuota jėgainės galia yra tokia pati – 487 AG ir 813 Nm, tačiau su nauja „Performance Upgrade” galimybe maksimalus sukimo momentas padidėja iki 949 Nm. Standartinis „Mustang Mach-E GT” iki 60 mylių per valandą (96,56 km/val.) įsibėgėja per 3,8 sekundės, o su „Performance Upgrade” – per 3,3 sekundės. Visiškai įkrautos 91 kWh baterijos turėtų pakakti nuvažiuoti 450 km pagal EPA (iki atnaujinimo – 435 km).
Gamos viršuje yra praėjusį rudenį Miuncheno automobilių parodoje pristatyta „Rally” versija. Dabar ji turi tą pačią jėgainę kaip ir „Mustang Mach-E GT” su „Performance Upgrade”, tačiau dėl konstrukcinių ypatybių „Rally” versija yra šiek tiek lėtesnė ir iki 60 mylių per valandą (96,56 km/val.) įsibėgėja per 3,4 sekundės. Vienu įkrauto automobilio rida – 426 km pagal EPA ciklą. Dizaino ypatumai: 20 mm padidinta prošvaisa (iki 150 mm), žvyrui pritaikyta pakaba, po kėbulu esančios apsaugos, speciali transmisijos valdymo programa, unikalios aerodinaminės apdailos ir kitos kosmetinės smulkmenos.
Patobulintas „Mustang Mach-E Rally” JAV kainuoja nuo 59 995 JAV dolerių ( į kainą neįskaičiuota 1895 JAV dolerių pristatymo kaina), „Mustang Mach-E GT” – nuo 53 995 JAV dolerių, už „Performance Upgrade” reikia mokėti dar 995 JAV dolerius.
Bazinės komplektacijos „Ford Mustang Mach-E” su vienu galiniu elektros varikliu (268 AG, 525 Nm) ir 72 kWh akumuliatoriumi dabar kainuoja nuo 39 995 JAV dolerių. Nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu – 402 km pagal EPA ciklą (prieš atnaujinimą buvo 370 km).
Per dabartinį atnaujinimą „Ford Mustang Mach-E” negavo jokių kosmetinių atnaujinimų. Nuotraukose pavaizduotas žalias automobilis turi pasirenkamą Bronzinės išvaizdos paketo dekorą, pristatytą dar sausio mėnesį, jis kainuoja 1 995 JAV dolerius.