“Tesla Model 3” premjera įvyko 2017 m., po trejų metų ketverių durų modelis buvo šiek tiek modernizuotas. Dabar “trejetukas” patyrė tikrą restailingą. Kol kas atnaujintas sedanas gaminamas tik Kinijoje, iš kurios jis taip pat tiekiamas į Europą: šiuose regionuose paraiškų priėmimas jau prasidėjo ir pirkėjus nauji “Tesla Model 3” turėtų pasiekti spalio-lapkričio mėnesiais. Amerikietiškoji versija bus atnaujinta šiek tiek vėliau.
“Model 3” priekinė dalis visiškai pakeista: sedanas turi naujus priekinius žibintus, bamperį ir variklio dangtį, pakeisti net sparnai. Galinis bamperis, taip pat žibintai ir bagažinės dangtis tapo kitokie, be to, vietoj įprastos emblemos gale dabar yra užrašas Tesla. Atnaujinta kėbulo spalvų paletė, be to, “trejetukas” aprūpintas naujo dizaino ratlankiais (18 arba 19 colių). Po restailingo sedano ilgis padidėjo 26 mm iki 4720 mm, prošvaisa, priešingai, sumažėjo 2 mm iki 138 mm.
Interjeras taip pat naujas, nors iš pirmo žvilgsnio mažai kuo skiriasi nuo iki atnaujinimo buvusio modelio interjero. Geriau įsižiūrėjus matosi, kad skiriasi priekinis skydelis ir durys. Vairas taip pat pakeistas, jame nebėra mentelių, kaip ir senesniuose “Model S” ir “Model X” modeliuose: už pagrindinių funkcijų valdymą atsakingi ant vairo stipinų esantys mygtukai, o transmisijos režimų perjungimas patikėtas centrinei planšetei.
Galiniai keleiviai turi atskirą 8 colių ekraną, kuriuo galima valdyti multimedijos sistemą ir keisti “klimato” nustatymus. Priekinės sėdynės yra vėdinamos, o aukščiausios klasės garso sistema dabar turi 17 garsiakalbių (anksčiau buvo 14). Tesla taip pat paskelbė, kad pagerina triukšmo izoliaciją-dvigubi stiklai dabar yra ne tik priekinėse, bet ir galinėse duryse. Interjero apdailai naudojamos aukštesnės kokybės medžiagos.
Kaip jau įprasta, “Tesla” nemėgsta dalytis informacija apie “įdarą”. Nepaisant to, kinai, pavyzdžiui, žino, kad jų rinkai tiekiamas bazinis galiniais ratais varomas sedanas išvysto 264 AG ir 340 Nm, o visais ratais varoma “Long Range” versija – 450 AG ir 559 Nm. Pirmoji versija iki 100 km/val. įsibėgėja per 6,1 sekundės, antroji – per 4,4 sekundės. Kartu dėl patobulintos aerodinamikos (Cd koeficientas dabar yra 0,219 vietoj 0,225) ir kitų patobulinimų padidėjo nuvažiuojamas atstumas: galiniais ratais varomo “Tesla Model 3” nuvažiuojamas atstumas pagal WLTP ciklą yra 513 km (buvo 491 km), visais varančiaisiais ratais – 629 km vietoj 602 km.
Prancūzijoje ir Nyderlanduose bazinis atnaujintas “Tesla Model 3” sedanas kainuos nuo 42 990 eur. o “Long Range AWD” versija mažiausiai 50 990 eurų.