Elektrinis hečbekas „Renault Megane E-Tech“ debiutavo 2021 m. o elektrinio krosoverio „Renault Scenic E-Tech“ premjera įvyko 2023 m. Abu modeliai sukurti ant „AmpR Medium“ modulinės platformos, anksčiau vadintos CMF-EV, ir abu gaminami „Renault“ gamykloje Douet mieste, Prancūzijoje. 2024 m. buvo pirmieji pilni elektrinio „Renault Scenic E-Tech“ pardavimų metai. „Renault” grupės duomenimis, Europoje buvo parduoti 24 079 „Renault Scenic E-Tech“ automobiliai, o štai „Renault Megane E-Tech“ parduoti 31 767 automobiliai, t. y. 27,5 proc. mažiau, palyginti su 2023 m. pardavimais. Iš viso „Renault“ grupės elektromobilių pardavimai Europoje pernai sumažėjo 19 proc. iki 123 630 vnt.
Net ir esant tokioms, atrodo, nepalankioms aplinkybėmis „Renault“ grupė kol kas neketina iš esmės keisti savo elektromobilių padalinio „Ampere“ plėtros strategijos, kurti naujų modelių ir tobulinti esamų, kad jie taptų patrauklesni vartotojams. Vakar paskelbta, kad „Scenic E-Tech electric“ ir „Megane E-Tech electric“ gaus standartinį dviejų kanalų 11 kW galios borto įkroviklį kartu su visaverčiu buitiniu 220 V lizdu, kurio didžiausia išėjimo galia yra 3,7 kW – iš šio lizdo galima maitinti buitinius prietaisus ir įkrauti asmeninio judumo priemones (elektrinius dviračius, „echro“ paspirtukus, vienračius ir kt.). Už papildomą mokestį bus galima įsigyti 22 kW galios dvikanalį įkroviklį, kuris leis per pusvalandį įkrauti automobilį tiek, kad pastarasis galėtų įveikti 80 km atstumą.
„Plug & Charge“ dabar taip pat galima naudoti abiems elektromobiliams. Pradėti krauti galėsite vos tik prijungę laidą ir nereiks gaišti laiko renkant meniu ir autorizuojant. Važiavimas vienu pedalu dabar jau standartinė įranga kartu su mentelėmis (ankstesniuose automobiliuose tai buvo galima padaryti atnaujinus programinę įrangą), todėl daugeliu atvejų kelyje galite nenaudoti stabdžių pedalo.
„Esprit Alpine“ versijos turės patogesnes priekines sėdynes su platesniu elektrinio reguliavimo diapazonu, o vairuotojo sėdynėje įrengti masažuokliai. Dar viena naujovė salone – ant kairiojo priekinio kėbulo statramsčio įrengta kamera, kuri atpažins vairuotoją ir įjungs jo individualius nustatymus nuo mėgstamų radijo stočių iki programų piktogramų rinkinio. Ta pati kamera atpažins ir vairuotojo nuovargį.
Dabar „Renault Megane E-Tech Electric“ bus galima įsigyti tik su vienu priekinės ašies elektros varikliu (218 AG, 300 Nm) ir 60 kWh akumuliatoriumi, didžiausias nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu – 461 km pagal WLTP ciklą, mažiausia kaina Vokietijoje – 40 900 eurų.
„Renault Scenic E-Tech“ elektrinis krosoveris „bazėje“ kainuos 40 400 eurų, jo vienintelio elektros variklio ant priekinės ašies didžiausia galia yra 170 AG ir 280 Nm arba 218 AG ir 300 Nm. Baterijos talpa kartu su 170 AG varikliu yra 60 kWh, kartu su 218 AG varikliu – 87 kWh, didžiausias nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu – atitinkamai 424 ir 614 kilometrų.