Atskleistas vandeniliu varomo premium sedano Hopium Machina interjeras

Prieš metus Prancūzijos lenktynininko Olivier Lombardo įkurta „Hydrogen Motive Company“ (HMC) parodė vandeniliu varomo premium sedano „Hopium Machina“ interjerą. Pats konceptinis automobilis bus pristatytas Paryžiaus automobilių salone jau šį rudenį. Interjerą kūrė dizaineris Félixas Godardas, anksčiau dirbęs „Porsche“, „Tesla“ ir „Lucid“. Teigiama, kad konceptas „Hopium Machina Vision“ įkūnija žmogaus ir mašinos santykių ateitį.

Parodinis automobilis aprūpintas plačiu lytėjimui jautriu ekranu, keturiomis „lenktyninėmis“ sėdynėmis ir „plūduriuojančia” centrine konsole. Gale sėdintys keleiviai galės mėgautis bekompromisiu vidaus erdvės komfortu ir neprilygstamais dangaus vaizdas. Salone panaudotos geriausios europietiškos apdailos medžiagos. „Hopium Machina“ bus surenkama Prancūzijoje o pagrindinėmis vandenilinio sedano rinkomis tikimasi taps Kinija, Europa, Japonija, Pietų Korėja ir JAV.

Automobilis gavo keistą raibuliuojantį vandenį primenančią priekinę optiką, greitą siluetą ir kameras vietoj šoninių veidrodėlių. Gaila, bet duomenų apie automobilio variklį ir sedano dinamiką vis dar mažai. Žinoma, kad variklis turės daugiau nei 500 arklio galių, planuojamas kelionės nuotolis – 1000 kilometrų o maksimalus greitis – 230 kilometrų per valandą. Taip pat žinoma, kad „Hopium Machina“ vandenilio dujų kaupimo sistemą sukūrė prancūzų kompanija Plastic Omnium.

Atskleistas vandeniliu varomo premium sedano Hopium Machina interjeras

Vandenilio balionai pagaminti iš termoplastiko su anglies pluošto apvalkalu. Siekiant paskirstyti svorį kuro elementų blokas sumontuotas priekyje, o kompaktiškas akumuliatorius yra arčiau galinės ašies.

Nuotraukos © Hopium

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version