Iš pradžių „sferinių” parodomųjų automobilių šeimą turėjo sudaryti trys modeliai: rodsteris „Audi Skysphere” ,sedanas „Audi Grandsphere” ir mikroautobusas „Audi Urbansphere”. Kūrėjų entuziazmo pakako dar vienam eksperimentiniam modeliui. Už „Activesphere” kupė krosoverį buvo atsakinga Malibu (JAV) įsikūrusi „Audi” dizaino studija o šis konceptas pasižymi neįprastais sprendimais.
Pagal ilgį (4,98 m), plotį (2,07 m) ir ratų bazę (2,97 m) naujasis konceptas prilygsta serijiniam „Audi Q8” modeliui, tačiau jis maždaug 10 cm žemesnis – tik 1,6 m.
22 colių skersmens ratai turi slankiojančias sekcijas: uždaryti jie sumažina aerodinaminius sūkurius. Pagrindinis kėbulo bruožas – transformuojama galinė dalis. Vietoj tradicinių penktųjų durų įrengtos atveriamos galinės durys ir elektra stumdomas galinis stoglangis.
Galinis skyrius gali būti naudojamas kaip įprastas bagažo skyrius, tačiau už galinių sėdynių yra pakeliama pertvara, kuri atskiria krovinių skyrių nuo salono ir paverčia „Audi Activesphere” pikapu. Įjungus šį režimą gale galima vežti dviračius ar kitą sporto įrangą.
Atlenkus pertvarą, šį krosoverį galima drąsiai vadinti vienatūriu, mat priekinė bagažinė niekaip neatskirta nuo salono. Be to, vietoj radiatoriaus grotelių yra permatoma dalis, pro kurią keleiviai gali įvertinti situaciją priešais automobilį (pvz., bekelėje). Durų apačioje ir stoge taip pat yra stiklo sekcijos.
Salone yra keturios atskiros sėdynės ir nė vieno ekrano. Vietoje jų visi keleiviai gali naudotis papildytosios realybės akiniais. Vairuotojo akiniuose rodomi visi reikalingi prietaisai, o įprastos funkcijos (pvz., klimato kontrolė arba navigacija) valdomos balsu arba gestais. Automobilyje įrengtas 4 lygio autopilotas, todėl priekinį skydelį, vairą ir pedalus galima atlenkti į priekį.
Koncepcija pagrįsta perspektyvia PPE (Premium Platform Electric) platforma su 800 voltų elektros sistema. Krosoveris turi visų varančiųjų ratų pavarą su dviem varikliais, kurie kartu išvysto 442 AG ir 720 Nm. Visiškai įkrauto 100 kWh akumuliatoriaus turėtų pakakti 600 km nuvažiuoti, o nuolatinės srovės įkroviklio galia – 270 kW.
„Audi Activesphere” turi adaptyviąją pneumatinę pakabą. Standartinėje padėtyje prošvaisa yra 208 mm, tačiau ją galima sumažinti arba padidinti 40 mm. Kai krosoveris važiuoja bekele, jo įvažiavimo kampas yra 18,9 laipsnio, o išvažiavimo kampas – 28,1 laipsnio. Nuo slenksčių išsikišę saugos atramos suteikia automobiliui agresyvią išvaizdą.
„Audi Activesphere” krosoveris liks koncepciniu automobiliu, nors teigiama, kad kai kurie sprendimai bus panaudoti būsimuose „Audi” modeliuose.