„Audi” planuoja iki 2033 m. atsisakyti modelių su vidaus degimo varikliais

„Audi”, atsižvelgdama į dabartines pasaulines tendencijas, daug investuoja į elektrinių transporto priemonių kūrimą ir gamybą. Kaip žinoma, nuo 2026 m. Vokietijos gamintojas į savo projektų sąrašą įtrauks tik „žaliuosius” modelius, tačiau automobiliai su vidaus degimo varikliais vis dar riedės nuo konvejerio. „Audi” nustatė, kad vidaus degimo variklių visiškai atsisakys tik 2033 m.

„Audi” mokslinių tyrimų ir plėtros vadovas Oliveris Hoffmannas „Top Gear” sakė, kad iki 2027 m. Vokietijos prekės ženklas turės visų pagrindinių segmentų elektrinius automobilius. Manoma, kad į markės asortimentą bus įtraukti „žaliais” tapę A3, A4, A6, A7 ir A8 dydžio automobiliai, taip pat įvairūs visureigiai, kurių matmenys bus tokie pat kaip dabartinių su vidaus degimo varikliais.

Sakoma, kad markės gerbėjai turėtų sulaukti ir kompaktiško miesto automobilio vaidmenį atliekančio elektrinio hečbeko. Oliveris Hoffmannas pažymėjo, kad „Audi” jau sukūrė keletą atitinkamų koncepcijų (įskaitant 2019 m. pavasarį pristatytą parodomąjį automobilį „AI: ME”). „Elektrinių automobilių pasaulyje matome didelę mažų automobilių paklausą”, – sakė pranešėjas.

Tarp „Audi” kuriamų elektrinių automobilių bus panašių į šiuo metu gaminamus erdvius universalius modelius, kurių pavadinimą papildys žodis „Avant”. Aukščiausio lygio vadovas priminė koncepcinį „Audi A6 Avant e-tron” ir paaiškino, kad šis automobilis „labai aiškiai parodo būsimus PPE automobilius”. PPE (Premium Platform Electric) platforma naudojama kuriant „Audi” ir „Porsche” markių (abi priklauso Vokietijos „Volkswagen” grupei) modelius.

Naujų produktų sąraše taip pat ir elektromobiliai sukurti pagal projektą „Artemis”. Manoma, kad pirmoji elektrinė „Audi A8” versija dalį savo išorės ir interjero dizaino elementų pasiskolins iš 2021 m. rugsėjį pristatyto „Grandsphere” koncepto. Tikimasi, kad automobilis bus pradėtas gaminti 2026 m.

Oliveris Hoffmannas dar nepateikė jokios informacijos apie „Audi” sportinių automobilių TT ir R8 elektrinius įpėdinius. Europoje pernai parduoti 5812 TT egzempliorių (22,8 % mažiau nei 2020 m.), o R8 čia parduoti 666 egzemplioriai (10,8 % mažiau nei prieš metus).

Pasidalink