Atsisveikinusi su R8 benzininiu superautomobiliu „Audi” ruošiasi atsisveikinti ir su mažuoju TT. Ta proga „Audi” pristatė riboto tiražo „Audi TT RS Coupe iconic edition” skirtą Europai ir papuoštą unikalia aerodinamine apdaila.
Praėjusių metų pabaigoje „Audi” paskelbė apie atsisveikinimo su JAV rinka proga išleidžiamą „TT RS Coupe Heritage Edition”, tačiau dar nebuvo žinoma koks bus tolesnis visos TT šeimos likimas.
Situacija paaiškėjo šį pavasarį kai britų žurnalas „Auto Express” pacitavo „Audi” plėtros vadovą Oliverį Hoffmaną, kuris pasakė, kad dabartinės trečiosios kartos „Audi TT” gamyba baigsis 2023 m. ir ji neturės tiesioginio įpėdinio. Vietoj TT vokiečiai savo klientams pasiūlys naują radikalų elektrinį sportinį automobilį – tikriausiai didesnį ir sunkesnį.
Europos benzingalviai pasiguosti gali įsigydami specialų „Audi TT RS Coupe iconic edition” modelį, kuris bus išleistas 100 egzempliorių tiražu ir kainuos 113 050 eurų. Pagrindinis automobilio bruožas – „Aerokit” aerodinaminis paketas padidinantis prispaudžiamąją jėgą važiuojant dideliu greičiu: dvigubas priekinis skirstytuvas, šoniniai sparnai ir patobulinti slenksčiai, padidintas difuzorius galiniame bamperyje ir didelis fiksuotas sparnas ant bagažinės dangčio.
„Aerokit” kaip ir 20 colių ratlankiai, stabdžių suportai, veidrodėlių korpusai ir radiatoriaus grotelės, nudažyti blizgia juoda spalva, o tamsinti galiniai šoniniai langai pažymėti „iconic edition” ženklu. Kėbulo spalva – tik „Nardo Grey”.
Automobilio pirkėjai gaus „Nappa” oda ir „Alcantara” su geltonomis siūlėmis apdailintą saloną su atminimo užrašais ir siuvinėjimais, numerio lentele ir aukščiausios klasės „Bang & Olufsen” garso sistema.
Techninė įranga-standartinė: 2,5 l benzininis „turbo penketukas” išvysto 400 AG ir 480 Nm, jis sujungtas su 7 laipsnių DCT tipo „S tronic” automatine pavarų dėže (su dviem sankabomis). Automobilyje sumontuoti „Audi Magnetic Ride” prisitaikantys amortizatoriai. Automobilio svoris – 1475 kg. Kupė nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,7 s ir išvysto maksimalų 280 km/val. greitį.
Užsakymai „Audi TT RS Coupe iconic edition” jau priimami, tačiau jis bus pradėtas gaminti tik 2023 m. pirmąjį ketvirtį. 113 050 eurų kaina, palyginti su standartinio „Audi TT RS Coupe” (nuo 72 500 eurų), atrodo šiek tiek per didelė, tačiau kolekcininkams tai nieko nereiškia, nes riboto tiražo modelį vėliau galima perparduoti dar brangiau.
Remiantis „CarSalesBase” interneto svetainės duomenimis TT pardavimai Europoje aukščiausią lygį pasiekė 2007 m. – parduoti 38 335 automobiliai, 2021 m. paklausa siekė 5 812 vienetų, o 2022 m. pirmąjį pusmetį – 2 749 vienetus. Kompaktiškų sportinių automobilių segmento lyderis Europoje šiuo metu BMW Z4. Šių metų sausio-birželio mėnesiais parduoti 4132 BMW Z4 automobiliai.
Gamintojo nuotr.