Kartu su naujuoju penketuku BMW paskelbė ir keletą kitų nedidelių premjerų. Viena iš jų – patobulintas trijų litrų darbinio tūrio turbodyzelinis B57 variklis, kuris rugpjūčio mėnesį bus pradėtas montuoti į BMW X5 ir X6 krosoverių xDrive40d versijas, o vėliau ir į kitus modelius, įskaitant penktąją seriją. Variklis gavo naujus plieninius stūmoklius ir naujus common rail purkštukus: šie esant iki 2500 barų slėgiui kurą įpurškia 12 kartų per taktą. Pridėtas ir 48 voltų starteris-generatorius. Jėgainės galia padidėjo nuo 340 iki 352 AG o sukimo momentas – nuo 700 iki 720 Nm. Krosoverius jau galima užsisakyti: Vokietijoje BMW X5 xDrive40d kainuoja nuo 92300 eurų.
Prestižinių elektrinių sedanų šeima BMW i7 gavo pradinio lygio versiją „eDrive50” su galiniais varomaisiais ratais. Vienintelis elektros variklis išvysto 455 AG ir 650 Nm. 101,7 kWh traukos baterija yra tokia pati kaip ir senesnėse visais ratais varomose versijose. Įdomu tai, kad nuvažiuojamas atstumas nepadidėjo: 575 km pagal WLTP ciklą, palyginti su 590 km, kuriuos nuvažiuoja xDrive60 versija (544 AG). Įsibėgėjimo iki 100 km/val. laikas – 5,5 s, didžiausias greitis – 205 km/val. Visais ratais varomą BMW i7 bus galima įsigyti nuo liepos mėn. už 116 000 eurų, kai, tuo tarpu, už visais ratais varomą versiją bus prašoma ne mažiau 140 000 eurų.
Elektriniuose modeliuose i7 ir iX pasirodė programinės įrangos funkcijas, kurios debiutavo BMW i5 sedane. Pirma – „Max Range” važiavimo režimas, kuris apriboja variklio galią ir išjungia visus „nereikalingus” energijos vartotojus, pavyzdžiui, oro kondicionierių, kad maždaug ketvirtadaliu padidintų nuvažiuojamą atstumą ir antra – „Plug & Charge” funkcija, leidžianti pradėti įkrauti akumuliatorių vos tik prijungus jį prie terminalo: automobilis įsimena visus reikiamus kelių įkrovimų duomenis, todėl savininkui nereikia vargti su internetine programėle ar prieigos kortele. Šios funkcijos bus prieinamos visiems naujiems i7 ir iX modeliams, o jau išleistoms mašinoms jos bus įtrauktos į programinės įrangos atnaujinimo paketą.
Naujausia „BMW OS 8.5” operacinė sistema, kuri debiutavo „penktuke”, bus naudojama atnaujintuose X5, X6 ir X7 modeliuose, iX ir XM krosoveriuose bei septintosios serijos sedanuose. BMW i4 elektromobilyje ši programinė įranga bus įdiegta gamykloje, tačiau jau pagamintiems šio modelio egzemplioriams atnaujinimas internetu taikomas nebus.