BMW tęsia naujų modelių paradą ir pristatė trečiosios kartos kompaktišką krosoverį X1-mažiausią iš visų dabartinių iksų. Visureigis išaugo, stilistiškai priartėjo prie X5 ir tapo dar vienu BMW, aprūpintu dideliu iDrive 8 multimedijos sistemos ekranu. Vizualiai naujasis X1 atrodo gerokai didesnis nei jo pirmtakas. Į ilgį jis išsitempė iki 4500 mm, o ratų bazė – iki 2692 mm.
![BMW oficialiai pristatė naująjį X1 BMW oficialiai pristatė naująjį X1](https://mobilis24.lt/wp-content/uploads/2022/06/X1vidus-300x169.webp)
Iš išorės pokyčių – padidintos radiatoriaus grotelės su vertikaliomis lamelėmis, reljefinis kapotas, elegantiškesni ir išraiškingesni galiniai žibintai, taip pat nauja optika su atnaujintos 3-osios serijos stiliaus „įdaru“. Priekiniai žibintai plonesni nei anksčiau, juose standartiškai sumontuotos LED šviesos. Pakeistas ir priekinis bamperis, o sportiškesniuose modeliuose atsiranda juoda apdaila.
Pagrindinis naujojo X1 salono pokytis-jau „pasenusios“ multimedija sistemos pakeitimas nauju iDrive 8 informacinių ir pramogų kompleksu. Tai didžiulis lenktas ekranas jungiantis 10,25 colio skaitmeninį prietaisų skydelį ir 10,7 colio multimedija jutiklinį ekraną. Be to pasirodė naujas M vairas, kompaktiškas pavarų perjungiklis vietoj įprastos svirties, naujos priekinės sėdynės (su masažo funkcija prabangiuose apdailos lygiuose) ir neįprasta, vertikali platforma belaidžiam išmaniojo telefono įkrovimui. Elektrinis modelis papuoštas mėlynomis detalėmis.
![BMW oficialiai pristatė naująjį X1 BMW oficialiai pristatė naująjį X1](https://mobilis24.lt/wp-content/uploads/2022/06/elektrinisX1-300x169.webp)
Naujasis BMW X1 bus tiekiamas su įvairiais benzininiais, dyzeliniais ir įkraunamais hibridiniais varikliais. Taip pat ruošiamasi visiškai elektrinis iX1. Modelių gama prasideda nuo 1,5 l benzininio variklio, kurio galia yra 136 AG, arba tas pats variklis hibrido pagalba pasiekiantis 170 AG. Abu šie automobiliai yra varomi priekiniais ratais. Sekantis gamoje 2,0 l benzininis hibridas su 204 AG ir visų ratų pavara. Siūlomi ir du dyzeliniai varikliai. Abu jie 2,0 l darbinio tūrio. Vienas išvysto 150 AG o kitas pusiau hibridinės technologijos pagalba išvysto 211 AG. Pastarasis varomas visais ratais.Galiausiai siūlomi du įkraunami hibridiniai modeliai – 25e ir 30e. Abu jie naudoja 1,5 litro trijų cilindrų benzininį variklį priekiniams ratams varyti, o galiniams ratams varyti pasitelkiamas ir elektros variklis. 25e išvysto 245 AG, o 30e – 326 AG. BMW teigia, kad abu šie automobiliai gali išvystyti 353mpg.
Vienu 64,7 KWh talpos akumuliatoriaus įkrovimu krosoveris galės nuvažiuoti 438 km, o prijungus prie galingo įkrovimo terminalo turėtų įkrauti vos per pusvalandį.
Jokiame X1 modelyje nebėra mechaninės pavarų dėžės o siūlomos versijos standartiškai aprūpintos septynių greičių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže.
Naujasis BMW X1 bus pradėta pardavinėti šių metų vasarą o pristatymas prasidės 2023 m. pradžioje. Bazinio modelio kainos prasideda nuo 41178 EUR. Netrukus pasirodys įkraunami hibridiniai ir elektriniai modeliai. BMW jų kainų dar nepaskelbė.