„Chevrolet Equinox EV”: pigiausias šio gamintojo elektrinis krosoveris

„General Motors Corporation” paskelbė apie naująjį kompaktišką elektrinį krosoverį „Chevrolet Equinox EV” tačiau jis bus pradėtas pardavinėti tik po metų- 2023 m. rudenį.

„Equinox EV” labai svarbus ir šiuo metu pigiausias elektrinis šios amerikietiškos markės modelis: pradinė kaina bus apie 30 000 JAV dolerių, o „senasis” subkompaktinis „Bolt EV” dabar JAV kainuoja nuo 31 500 JAV dolerių.

Equinox EVŠių metų pradžioje buvo pristatytas „Chevrolet Equinox EV” dizainas sulaukė daug gerų atsiliepimų, o štai dabar įvyko daugiau ar mažiau tikra premjera: atskleisti pagrindiniai duomenys ir galimybės.

Equinox EV„Equinox EV” sukurtas remiantis naujausia GM moduline platforma „Ultium”, todėl elektrinis krosoveris neturi nieko bendra su benzininiu ir gana sėkmingai JAV parduodamu „Chevrolet Equinox”, tad ir lyginti juos beprasmiška. Elektrinis krosoveris yra ilgesnis, platesnis ir žemesnis už benzininį, todėl atrodo sportiškesnis ir išvaizdesnis.

Automobilio ilgis – 4839 mm, ratų bazė – 2954 mm tad pagal Europos standartus tai labiau vidutinio dydžio, o ne kompaktiškas krosoveris, tačiau JAV taikomas savitas klasifikavimas.

Į vietinį vidutinio dydžio automobilių segmentą „Chevrolet” nusitaikė liepos mėnesį pristatytu „Blazer EV”.

Equinox EVBus galima rinktis vieną iš penkių „Chevrolet Equinox EV” komplektacijų (1LT, 2LT, 3LT, 2RS, 3RS) ir dviejų jėgos agregatų: vieno variklio priekiniais ratais varomas modelis išvystys maksimalią 213 AG ir 328 Nm galią, o dviejų variklių visais ratais varomas modelis – 294 AG ir 469 Nm galią.

Akumuliatoriaus talpa neskelbiama, tačiau, sprendžiant iš ridos, nuvažiuojamos vienu įkrovimu, bus bent du variantai. Pagal EPA ciklą bazinė priekiniais ratais varoma versija gali nuvažiuoti 402 km vienu įkrovimu, su didesnės talpos akumuliatoriumi – 482 km, o „Equinox EV” su dviem varikliais – 450 km. Didžiausia įkrovimo galia – 150 kW, o per 10 minučių įkraunama iki 70 mylių (112 km). Salone yra 3 kW galios elektros lizdas.

Dinaminės charakteristikos neatskleidžiamos tačiau žinoma, kad greitėjimą ir lėtėjimą galima valdyti vienu – akceleratoriaus pedalu, kurį atleidus įjungiamas regeneracinis stabdymas.

Equinox EV„Equinox EV” interjeras atitinka visų pastaruoju metu „Chevrolet” gaminamų krosoverių dvasią: dvigubas ekranas,po multimedia ekranu įtaisytos centrinės oro padavimo angos, apvalios šoninės oro angos, atskiras klimato kontrolės įrenginys valdomas fiziniais mygtukais ir rankenėlėmis. 11 colių prietaisų skydelis, 11 arba 17,7 colių multimedia ekranas, o už papildomą mokestį galima įsigyti projekciją ant priekinio stiklo.

Equinox EVTeigiama, kad naujausios elektroninės pagalbos vairuotojui funkcijos, įskaitant automatinį avarinį stabdymą važiuojant atbuline eiga ir vairavimo asistentą yra standartinė įranga, o papildomai galima įsigyti HD vaizdo kamerą, skaitmeninį durų veidrodėlį ir „Super Cruise Level 2” autopilotą. Bagažinės talpa nulenkus galines sėdynes 1614 litrų, priekyje nėra papildomos priekinės bagažinės.

Priklausomai nuo komplektacijos, „Equinox EV” išorė ir interjeras skiriasi, o ratų dydis gali būti 19, 20 arba 21 colio. Išorinių durų rankenos yra ištraukiamos. Kėbulas gali būti dažomas dviejų spalvų dažais o taip pat turėti panoraminį stiklinį stogą su stumdomu stoglangiu.

Equinox EV2023 m. rudenį pasirodys riboto leidimo 2RS komplektacijos „Chevrolet Equinox EV” modelis „Limited edition”. Likusieji, įskaitant pigiausią 30 000 JAV dolerių kainuosiančią 1LT versiją, pasirodys 2024 m. „Chevrolet Equinox EV” bus gaminamas „GM” Ramos Arizpe gamykloje Meksikoje kur taip pat surenkamas ir JAV rinkai skirtas benzininis ir „Equinox”.

Ar juo bus prekiaujama ir Europoje kol kas nepranešama, tačiau turint galvoje nedidelę automobilio kainą panašu, kad anksčiau ar vėliau jo mūsų keliuose sulauksime.

Gamintojo nuotr.

ŽYMĖ:
Pasidalink