„Continental“ savo padangose didina perdirbtų medžiagų dalį. Viena tokių yra poliesterio audinys, pagamintas iš perdirbtų polietileno tereftalato (sutrumpintai PET) plastiko butelių. Priklausomai nuo padangos dydžio, jai panaudojama iki 15 butelių, taip taupant išteklius ir tausojant gamtą. Pirmą kartą „Continental“ šią „ContiRe.Tex“ technologiją pristatė 2021 m. pabaigoje. Plastiko buteliai, kurie įprastai yra deginami ar atsiduria sąvartyne, yra susmulkinami, suverpiami į poliesterio audinį nenaudojant chemijos, o tokia medžiaga pasižymi ypatingu tvirtumu.
„Sumažinti, panaudoti iš naujo, perdirbti – šie trys veiksniai yra raktas į tvaresnes padangas. Kur tik įmanoma, naudojame perdirbtas medžiagas, išlaikydami aukščiausius kokybės standartus, – sako Jorge Almeida, „Continental Tyres“ Tvarumo padalinio vadovas. – Mūsų poliesterio audinys, pagamintas iš perdirbtų plastiko butelių, yra toks pat tvirtas kaip ir įprastos gamybai naudojamos medžiagos, tad „Continental“ puikiai suderina tvarumą, našumą ir saugumą.“
Perėjimas prie tvaresnių medžiagų yra svarbi „Continental“ tvarumo strategijos dalis. Padangų gamintojas užsibrėžė tikslą palaipsniui didinti atsinaujinančių ir perdirbamų medžiagų dalį. Jau iki 2030-ųjų metų tokių tvarių medžiagų bus naudojama daugiau nei 40 procentų, o visos naujos lengvųjų automobilių padangos bus gaminamos naudojant tik aukštos kokybės poliesterio pluoštą iš perdirbtų plastiko butelių (šiuo metu lengvųjų automobilių padangose naudojama apie 15–20 proc. perdirbtų ir atsinaujinančių medžiagų).
Puikiai suderintos medžiagos maksimaliam saugumui
Šiandien „Continental“ padangų gamyboje naudojami iš įvairių poliesterio rūšių pagaminti audiniai, kurie padangoms suteikia stiprumą, lankstumą ir atsparumą, o perdirbtas PET audinys pasižymi tokiu pačiu atsparumu tempimui, standumu ir temperatūros stabilumu kaip ir įprastas poliesterio audinys, pagamintas iš neapdorotos naftos. „Continental“ intensyviai tiria įvairias technologijas, įskaitant ir biologinius perdirbimo metus, siekdama, kad iki 2030 metų visų padangų gamyboje būtų naudojamas poliesteris iš perdirbtų plastiko butelių.
Tikslas iki 2050-ųjų: padangos bus gaminamos tik iš tvarių medžiagų
„Continental“ daug investuoja, kad kuo daugiau žaliavų būtų pakeistos tvariomis alternatyvomis. Iki 2030-ųjų metų gamintojas savo padangose naudos daugiau nei 40 proc. atsinaujinančių ir perdirbtų medžiagų. Vėliausiai iki 2050-ųjų metų visos naujos „Continental“ padangos bus gaminamos naudojant vien tik tvarias medžiagas. Etapas po etapo jau dabar aišku, kad ateityje padangų gamybai bus naudojami ne tik perdirbto plastiko audiniai, bet ir tokios žemės ūkio atliekos kaip ryžių lukštai, taip pat kiaulpienių ar perdirbta guma.