Kartu su serijiniu visureigiu koncernas „Stellantis“ parodė ir visureigio prototipą. „Jeep“ krosoveris pristatytas su dviejų variklių visų varančiųjų ratų pavara, bendra šio varianto galia viršija 600 AG. Koncepcinio „Jeep Wagoneer S“ pavidalo elektrinis krosoveris debiutavo prieš dvejus metus, o pirmieji gamybai paruošto modelio vaizdai buvo paskelbti 2024 m. pradžioje. Dabar šis visureigis beveik visiškai išslaptintas. Beje, formaliai jis laikomas pirmuoju pasauliniu elektriniu „Jeep“, nes jaunesniuoju „Jeep Avenger“ Valstijose neprekiaujama.
„Wagoneer S“ pagrindas- koncerno „Stellantis“ STLA Large platforma, ant kurios, sukurtas ir naujasis „Dodge Charger“. Krosoverio ilgis – 4886 mm (visos charakteristikos aktualios amerikietiškajai versijai), plotis – 2123 mm, aukštis – 1645 mm, ratų bazė – 2870 mm. Tai reiškia, kad naujiena savo ilgiu šiek tiek lenkia pagrindinį konkurentą „Tesla Model Y“, tačiau atstumas tarp „Tesla“ ašių yra didesnis. Automobilio prošvaisa yra tik 162 mm. Aerodinaminio pasipriešinimo koeficientas Cd yra 0,29, palyginti su „Tesla“ 0,23. Tačiau jis vis tiek yra geriausias tarp džipų.
„Jeep Wagoneer S“ išorės dizaino ypatybės – įgaubtos radiatoriaus grotelės su būdingomis angomis, siaura pagrindinė optika, kvadratinės ratų arkos ir vienos plokštelės pavidalo galiniai žibintai. Krosoveris pristatomas vienintele aukščiausia versija „Launch Edition“. Jos savitumai – 20 colių juodi diskai ir nedaug išorinių chromuotų detalių.
Penkių vietų salone yra keturi ekranai – prietaisų skydelis, centrinis ir keleivio multimedijos sistemos jutikliniai ekranai ir atskiras jutiklinis skydelis, skirtas klimato ir kitoms funkcijoms valdyti. Jeep Wagoneer S taip pat gavo dviejų stipinų vairą. Į „Launch Edition“ arsenalą įeina atmosferinis salono apšvietimas, visų sėdynių šildymas ir vėdinimas, panoraminis stoglangis, visų krypčių vaizdo kameros, „aktyvioji vairavimo pagalbos sistema“ ir kiti pagalbininkai.
„Jeep Wagoneer S Launch Edition“ turi dviejų variklių visų varančiųjų ratų pavarą, o siekiant taupyti energiją priekinį variklį galima ir atsijungti. Bendra galia – 608 AG ir 837 Nm. Į automobilį montuojama „Select-Terrain“ sistema su „Auto“, „Sand“, „Snow“, „Eco“ ir „Sport“ režimais. Krosoveris turi 100,5 kWh talpos akumuliatorių. Pranešama, kad elektromobilis iš vietos iki 97 km/val. įsibėgėja per 3,4 sekundės, konkurentas „Tesla Model Y Performance“ šią užduotį atliks per 3,5 sekundės. Wagoneer S nuvažiuoja „daugiau nei 483 kilometrus“, palyginti su 449 kilometrais, kuriuos nuvažiuoja Model Y Performance.
Tuo pat metu „Stellantis Group“ parodė „Wagoneer S Trailhawk“ koncepciją. Informacijos apie koncepcinio automobilio gamybos perspektyvas nėra, tačiau, sprendžiant iš visko, tai būsimo „visureigio“ varianto prototipas. Toks visureigis turi stogo bagažinę, bekelės padangas ir saloną, kuriame yra tik du multimedia ekranai (skydelis nuo tunelio ir keleivio jutiklinis ekranas buvo pašalinti). Be to, „Jeep Wagoneer S Trailhawk Concept“ turi „Select-Terrain“ sistemą, papildytą išankstiniu nustatymu „Rock“, bei elektroninį galinės ašies užraktą.
JAV prekyba elektriniu „Jeep Wagoneer S“ prasidės šių metų rudenį. Jau paskelbta aukščiausios „Launch Edition“ versijos kaina – 71 995 JAV dolerių (įskaitant pristatymą). Ir tai yra 20 000 JAV dolerių brangiau nei „Tesla Model Y Performance“! Planuojama, kad vėliau „Wagoneer S“ turės ir įperkamesnių versijų. Elektromobiliui įsitvirtinuss Amerikos rinkoje, jis turėtų pasiekti ir kitus regionus.