„Defender“ tapo pagrindiniu 2025 m. moterų regbio pasaulio čempionato partneriu

„Defender“ dar labiau atsidavė sportui – nuotykių prekių ženklas tapo pagrindiniu 2025 m. moterų regbio pasaulio čempionato partneriu. Moterų sportas patiria precedento neturintį populiarumo augimą visame pasaulyje. O ši partnerystė, kurią skatina ryžtingas žmogiškasis tikslas, yra moterų stiprybės, atsparumo ir gebėjimų šventė, vainikuojanti tiek paprastų žmonių, tiek elitinių sporto atstovų kasdienybę.

2025 m. moterų regbio pasaulio čempionatas suteiks platformą kitam „Defender Trailblazers“ iniciatyvos, pirmą kartą pristatytos 2023 m., etapui. Šia kampanija bus siekiama pagerbti tuos asmenis, kurie moterų regbyje geriausiai atspindi ryžtą, atsparumą, nepalaužiamą dvasią ir įkvepia kitus siekti daugiau.

„Defender Mascot“ programoje bus atrinkti 64 varžybų talismanai iš kelių regbio šalių, įskaitant Angliją, Škotiją, Velsą, Airiją, Prancūziją ir Naująją Zelandiją. Kartą gyvenime pasitaikantis nuotykis nuspalvins jaunųjų talismanų ir jų šeimų gyvenimą, pakylės jų kasdienybę ir atvers galimybę sudominti ir įkvėpti rytojaus kartos žaidėjas.  

Kaip ir vyrų čempionate, tapti talismanais bus pakviesti tiek berniukai, tiek mergaitės. Jungtinėje Karalystėje jie bus atrinkti per „Defender“ mažmenininkus kaip „šeimos“ atlygis laimingiems „Defender“ klientams.

„Mes, „Defender“, nepaprastai didžiuojamės, kad esame neatsiejama šio sparčiai augančio žaidimo dalis. Kadangi 2025 m. moterų regbio pasaulio čempionatas vyksta mūsų gimtojoje žemėje, dabar atrodo ypač tinkamas metas vystyti mūsų „Embrace the Impossible“ etosą, „Trailblazers“ bei talismanų programas ir paskatinti pačias  sportininkes, kai jos imasi sunkiausio iššūkio, kurį gali mesti jų sportas“, – sakė „Defender“ prekių ženklo vykdomasis direktorius Markas Cameronas.

„2025 m. moterų regbio pasaulio čempionatas turėtų būti šio sporto transformacijos momentas, o visame pasaulyje gerbiamo prekių ženklo „Defender“ dalyvavimas jame yra galingas pareiškimas. Jų nuolatinis siekis atskleisti stiprybės, ryžto ir įgalinimo istorijas atspindi pačią moterų regbio dvasią, todėl mes džiaugiamės galėdami dirbti drauge ir teikti ilgalaikę naudą tiek aikštėje, tiek už jos ribų“, – teigė pasaulio moterų regbio čempionato vadovas Alanas Gilpinas.

„Džiaugiamės galėdami pasveikinti pagrindinį 2025 m. moterų regbio pasaulio čempionato partnerį „Defender“. Jų ilgametė parama regbiui kartu su drąsia vizija paskatinti moteris ir mergaites sportuoti puikiai dera su mūsų siekiu paspartinti moterų regbio augimą ir padidinti matomumą“, – pridūrė pasaulio čempionato pardavimo vadovas Michelis Poussau.

 

Apie „Defender“

„Defender“ siekia neįmanomų dalykų. Kiekvienas „Defender“ šeimos narys yra kryptingai suprojektuotas, itin norimas ir labai patvarus. Tai tarsi šiuolaikinis herojus, gerbiantis praeitį, bet kartu numatantis ateitį.

Galimi 90, 110 ir 130 kėbulų tipai, iki aštuonių sėdimų vietų, kiekvienas iš jų yra savotiškai charizmatiškas.

Įgyvendinant tvarumo kupiną šiuolaikinės prabangos viziją, „Defender 110“ galima įsigyti kaip elektrinį hibridinį automobilį. 

„Defender Hard Top“ yra nuoroda į verslo pasaulį, o 90 ir 110 kėbulo tipai užtikrina profesionaliam naudojimui reikalingą pajėgumą.

Nuo 1948 m. tapęs laisvės simboliu, „Defender“ remia humanitarinę ir gamtosaugos veiklą kartu su Tarptautiniu Raudonojo Kryžiaus ir Raudonojo Pusmėnulio judėjimu ir „Tusk Trust“. 

„Defender“ yra dalis „Land Rover“ – tai pasitikėjimo ženklas, sukurtas remiantis 75 metų patirtimi technologijų srityje ir pirmaujančiomis pasaulyje bekelės galimybėmis. 

„Defender“ yra sukurtas ir sukonstruotas Jungtinėje Karalystėje ir parduodamas 121 šalyje. Jis priklauso JLR prekių ženklų grupei kartu su „Range Rover“, „Discovery“ ir „Jaguar“.

ŽYMĖ:
Pasidalink