2024 m. „Kawasaki” motociklų gamoje bus iškart du hibridai – anksčiau parodytas sportinis motociklas „Kawasaki Ninja 7 Hybrid” ir naujasis „Z7 Hybrid neuked”, kurį japonai pristatė 2023 m. Milano motociklų parodoje EICMA.
Abu motociklai varomi įprastu 451 k.cm skysčiu aušinamu keturių cilindrų vidaus degimo varikliu, išvystančiu 58 AG, bei 9 kW elektros varikliu, kurį maitina nedidelė 48 V ličio jonų baterija.
Važiavimo režimu EV2 „Kawasaki ” motociklas tampa 100 proc. elektra varomu motociklu, kuris gali nuvažiuoti iki 12 kilometrų tik elektra. Akumuliatoriaus įkrovos lygiui pasiekus minimalų lygį, „Ninja 7 Hybrid” ir „Z7 Hybrid” automatiškai persijungia į „Eco-Hybrid” veikimo režimą, įjungia pagrindinį variklį, kuris veikia kaip elektros variklio generatorius ir įkrauna akumuliatorių.
Galiausiai „Sport-Hybrid” – tai režimas, kai pagrindinio vidaus degimo variklio galia derinama su elektros variklio galia. Kawasaki teigia, kad šiuo režimu 451 kub.cm variklio degalų sąnaudos neviršija 3,5 l/100 km, tačiau jo našumas prilygsta 750 kub.cm tradicinio vidaus degimo variklio našumui. Tiesą sakant, modelių pavadinimuose esanti raidė „7” rodo, kad tai yra motociklai, kurie savo našumu artimi 7 serijos modeliams su tradiciniais varikliais.
Pagrindinis „Kawasaki” hibridinių motociklų bruožas – naujoviška visiškai automatinė pavarų dėžė (be sankabos), kuri sujungia dvi pavaras – elektros variklio ir vidaus degimo variklio.
Antroji „Ninja 7” ir „Z7 Hybrid” jėgainės ypatybė – „Start-Stop” sistema, kuri automatiškai išjungia vidaus degimo variklį ir vėl jį įjungia, pavyzdžiui, sustojus prie šviesoforo. Vairuotojui nebus jokio skirtumo nes starto metu bus naudojamas elektros variklis, o vidaus degimo variklis bus įjungiamas vėliau.
Naudojant tik elektros variklį motociklu galima važiuoti pirmyn ir atgal. Tam skirtas „Walk mode”, kaip ir 2018 m. kartos „Honda Gold Wing GL1800”: šiuo režimu motociklas juda 3-5 km/val. greičiu, todėl savininkui padeda, pavyzdžiui, be vargo prisiparkuoti.