„Enefit” 24H elektromobilių lenktynėse nugalėjo „Deals on Wheels” su Tesla, bet lengva nebuvo

Rugsėjo 20- 21 dienomis Panevėžio mokymo centro autodrome vykusiose „Enefit“ 24H elektromobilių lenktynėse 11 komandų dėl geresnių pozicijų kovėsi visą parą, tačiau viską vainikavo „Deals on Wheels“ ir „Nanosun by Tarzanija Racing“ (VW ID.3) dvikova. Likus 10 minučių iki finišo 3 sekundėmis dar pirmavo „Tarzanija“, abiejų komandų baterijose buvo likę po porą procentų įkrovos. Tačiau „DOW“ dar turėjo 2 nepanaudotas trasos sutrumpinimo galimybes, kuriomis laiku ir pasinaudojo iš išplėšdami pergalę paskutiniuose lenktynių ratuose. Trečioje vietoje finišavo lenktynių debiutantė „Porsche Lietuva“ su „Porsche Taycan“. Nugalėtojai 1,5 km ilgio trasa apsuko 583 ratus.

Visą dieną ir naktį lyderiai keitėsi bene kas valandą, tačiau nugalėtojų dvejetas nuo persekiotojų šiek tiek atitrūko likus 3 valandoms iki finišo. Tačiau tai nereiškė, kad kiti ekipažai nebeskubėjo. Vyko atkakli kova keturiose klasėse į kurias visi dalyviai buvo suskirstyti pagal gamintojo deklaruojamą viena įkrova įveikiamą atstumą. Vienoje iš šių klasių, kuri buvo pavadinta „Renault Media“ vardu varžėsi trijų Baltijos šalių žurnalistų komandos su vienodais „Renault Scenic“. Čia pergalė atiteko Lietuvos komandai, antroje vietoje liko Estija, trečioje – Latvija.

Didžiausią atstumą viena įkrova nuvažiuojančių automobilių klasėje nugalėjo „Deals on Wheels“, antri finišą pasiekė, „Porsche Lietuva“, treti – „Moller Auto Lietuva“ su „Audi Q8 E-tron 55 quattro“. 

Vidutinėje pagal įveikiamą atstumą klasėje pergalę šventė „Nanosun by Tarzanija Racing“, antri – „ARX Auto“ su „Škoda Enyaq Coupe“, treti – „Enefit 1“ komanda su „VW ID.4“.

Mažiausiai nuvažiuojantys automobiliai rungėsi dviese ir nugalėtojas paaiškėjo dar primoje lenktynių pusėje, nes „Elinta motors“ pagamintas eksperimentinis „Subaru BRZ“ daug kartų stojo sistemų reguliavimui, todėl čia pergalę šventė „Elinta 2“ su „Renault Megane.

Po finišo dalyviai džiaugėsi nauja įdomia trasa, o organizatoriai jau aptarė 2025 metų planus su Panevėžio mokymo centro autodromo atstovais dėl kai kurių jos vietų patobulinimo, kad lenktynės būtų dar smagesnės.

Nuotraukų autorius Vytautas Pilkauskas

Pasidalink
Exit mobile version