„Ford“ policijai pritaikytų transporto priemonių šeimą papildė elektriniu pikapu F-150 Lightning Pro SSV. Nepaisant įspūdingo dinamiškumo, F-150 akumuliatorius nėra skirtas įstatymų pažeidėjams persekioti, tačiau gali atlikti daugybę kitų naudingų funkcijų. Pirmasis masinės gamybos elektrinis pikapas „Ford“ istorijoje, pavadintas „F-150 Lightning“, oficialiai pristatytas praėjusių metų gegužę, tačiau masinė gamyba prasidėjo tik šių metų balandį, tad iš tikro modelis į rinką pateko tik dabar. „F-150 Lightning“ paklausa didžiulė. Iki pavasario jau sulaukta daugiau nei 200 000 paraiškų. Kad neprailgtų laukti eilėje naujų paraiškų priėmimas laikinai sustabdytas.
Esant ir taip įtemptam gamybos grafikui šią savaitę įmonė pristatė policijai skirtą „Ford F-150 Lightning Pro SSV“ (raidės SSV reiškia Special Service Vehicle). Policijai skirtas pikapas buvo sukurtas remiantis „civiline“ bazine „Pro“ versija su kuklia vidaus apdaila ir 12 colių multimedijos ekranu tačiau policininkai gali rinktis iš dviejų jėgainių. Standard range ir Extended range, kai tuo tarpu „civilinis” F-150 Lightning Pro tiekiamas tik su Standard range jėgaine. Abiejuose variantuose yra du elektros varikliai (po vieną kiekvienai ašiai).
Standard range variante montuojami bendrą maksimalią 458 AG galią pasiekiantys varikliai ir 98 kWh akumuliatorius. Vienu įkrovimu toks automobilis gali nuvažiuoti 370 km. Į Extended range montuojami varikliai, kurių bendra galia 588 AG. ir 131 kWh talpos baterija, kurios pilno įkrovimo užtenka 515 km keliui įveikti.
Iki 60 mylių/val. (96,56 km/h) policijos pikapas įsibėgėja mažiau nei per 4 sekundes, tačiau ilgų gaudynių, kurios JAV kartais trunka kelias valandas, elektromobilis neištvers – išsikraus akumuliatorius. Gaudynėms „Ford“ gamoje yra „Police Interceptor“ monstras, gaminamas benzininio (arba hibridinio) „Explorer“ krosoverio pagrindu. Na, o F-150 Lightning Pro SSV puikiai tinka vykti į nelaimingų atsitikimų ar nusikaltimų vietas.
Jo 400 litrų bagažinėje galima rasti keletą lizdų išoriniam apšvietimui ir specialiajai įrangai prijungti, taip pat apsauginius kūgius ir juostas, vilkimo trosus ir šviesą atspindinčias liemenes. Pačiame kėbule ir kabinoje yra papildomų lizdų ir USB prievadų. Automobilio priekinė dalis „papuošta” ir masiviu metaliniu taranu o ant stogo, kaip be jos, LED spec. šviesų juosta.
Policijos automobilio interjero ypatybės – sustiprintas priekinis skydelis, ant kurio galima montuoti papildomą įrangą, naujas modulinės konstrukcijos centrinis tunelis su patvariu metaliniu apvalkalu, priekinės plokščios sėdynės (plokščios jos todėl, kad galima būtų patogiai atsisėsti su ginklu ar kita ekipiruote) apvilktos ypač patvariu medžiaginiu apmušalu ir plienine nugaros apsauga. Galinės sėdynės ir grindys dengtos lengvai plaunama iš vinilo pagaminta medžiaga.
Šiuo metu „Ford“ yra pagrindinis automobilių tiekėjas JAV policijai nepaisant to, kad asortimente neliko nė vieno sedano. Tuo puikiai naudojasi konkuruojanti korporacija „Stellantis”, kurios gaminamas „Dodge Charger Pursuit“ laikomas tokiu pat legendiniu automobiliu kaip ir prieš porą metų nustoti gaminti „Ford Crown Victoria”. Laikas parodys ar naujasis „Ford F-150 Lightning Pro SSV“ nusipelnys policijos pareigūnų meilės.