Jungtinėje Karalystėje įsikūrusi „Gordon Murray Automotive” savo pirmąjį modelį pradėjo gaminti tik kovo viduryje: GMA T.50 superautomobiliai netrukus bus pradėti tiekti klientams. Jų premjera įvyko prieš dvejus su puse metų. Tarp jau pristatytų ir paskelbtų modelių T.50s – trekui skirtas superautomobilis ir kiek mažesnis kupe T.33. Dabar prie jų prisijungė ir pirmasis atviras Gordon Murray T.33 Spider modelis.
Bendrovės vadovas Gordonas Murray teigė, kad pirmiausia jis nupiešė „Spyder” eskizą, o po to atsirado ir kupė dizainas. Šios dvi modifikacijos buvo kuriamos lygiagrečiai. „Spider” turi kitokio dizaino galinį aptaką, tačiau išoriškai jis nedaug skiriasi nuo bazinio kupė. Abiejų T.33 versijų pagrindą sudaro tas pats „iStream” monokokas, pagamintas iš anglies pluošto ir aliuminio.
Atviras „Spider” kėbulas yra targa tipo: galinga arka už vairuotojų galvų yra fiksuota, o viršuje sumontuota variklio oro įsiurbimo anga. Stogą sudaro dvi nuimamos anglies pluošto plokštės, kurias galima sudėti į 115 litrų talpos priekinę bagažinę. Galinį langą galima nuleisti nepriklausomai nuo stogo būsenos. Galinio bagažo skyriaus konstrukcija išliko nepakitusi: dviejuose šoninėse nišose priešais galinius ratus įrengtuose skyriuose telpa 180 litrų.
Techniškai kupė ir „Spider” yra visiškai identiški. 3,9 l atmosferinis Cosworth GMA V12 variklis turi 48 voltų starterį-generatorių ir sauso siurblio tepimo sistemą. Jis gali suktis iki 11 100 aps/min. Didžiausia galia – 617 AG, o sukimo momentas – 451 Nm. Galinių ratų pavara yra su savaime užsiblokuojančiu diferencialu.
Tačiau kupė galima rinktis iš dviejų pavarų dėžių, į „Spider” bus montuojama tik mechaninė pavarų dėžė. Tai šešių laipsnių Xtrac pavarų dėžė, kurią užsisakė dauguma kupė pirkėjų. Pirkėjams nepatiko vienos sankabos robotizuota versija, todėl jos net nepasiūlė atvirai versijai.
„Spider” yra tik 18 kg sunkesnis už bazinį kupė: jo svoris – 1 108 kg. Deja, „Gordon Murray Automotive” neskelbia savo automobilių dinaminių charakteristikų. Tai pagrindinė jos įkūrėjo pozicija. Tiesa, jis nurodo maksimalų greitį. Kupė jis yra 335 km/h, o „Spider” turėtų būti tik šiek tiek lėtesnis.
Visos „T.33” versijos bus gaminamos naujoje gamykloje Surėjaus mieste, į kurį GMA persikels šių metų pabaigoje. Kompleksas buvo nupirktas iš „Kamcorp Engineering” ir šiuo metu yra rekonstruojamas. Kiek vėliau bus įrengtas 700 metrų ilgio bandymų takas. „Spyder” bus pagaminta tiek pat, kiek ir bazinio kupė: tik 100 vienetų. Gamyba prasidės 2024 m.