Gudvude parodė vandeniliu varomą Viritech Apricale: tonai svorio 1088 AG

Jungtinėje Karalystėje, Gudvude (Goodwood) vykstančio greičio festivalio metu pristatytas naujas vandenilinis hiperautomobilis „Viritech Apricale”. Pininfarina projektuotas kėbulas, vandenilio jėgainė ir uraganui prilygstanti dinamika-taip keliais žodžiais galima būtų apibūdinti šį naujoką.Teigiama, kad šio apie 1.75 mln. eurų kainuojančio gražuolio gamyba bus pradėta 2024 m. Iš viso bus pagaminti tik 25 tokie automobiliai.

Gudvude parodė vandeniliu varomą Viritech Apricale: tonai svorio 1088 AGBendras „Apricale” ilgis – 4550 mm, plotis – 1900 mm, aukštis – 1150 mm, ratų bazė – 2800 mm. Deklaruojamas svoris lygiai 1000 kg, o tai itin nedaug galingai mašinai su elektros jėgaine. „Apricale“ varo du elektros varikliai (po vieną kiekvienai ašiai), jų bendra maksimali galia – 800 kW (1088 AG), sukimo momentas – 1000 Nm. Įsibėgėjimas iki 100 km/h užtrunka mažiau nei 2,5 sekundės, didžiausias greitis – daugiau nei 320 km/val. Elektros variklius maitina vandenilio elektrocheminis generatorius (jo galia neskelbiama) ir/arba AMTE Power 800 voltų buferinė ličio jonų baterija, kurios talpa 6 kWh. Maksimaliam pagreičiui pasiekti reikalinga kombinuota galia.

Gudvude parodė vandeniliu varomą Viritech Apricale: tonai svorio 1088 AGSkaičiuojama, kad vienu užpildymu toks automobilis galės nuvažiuoti 540 km. 5,4 kg. vandenilio talpinantys 700 barų slėgį atlaikantys grafeno kompozito balionai integruoti į automobilio korpusą. „Apricale” korpuso pagrindas yra anglies pluošto monokokas. Išorinės plokštės pagamintos iš kompozitų sukurtų augaliniu pagrindu. Automobilio prošvaista reguliuojama nuo 95 iki 135 mm. Anglies-keramikos stabdžius kūrė garsioji AP Racing. Stabdžių disko skersmuo – 390 mm, 6 stūmoklių apkabos priekyje, 4 stūmoklių gale. Ratai pagaminti iš anglies pluošto ir magnio. Interjeras kol kas pateikiamas tik kaip Pininfarina eskizas.

Gudvude parodė vandeniliu varomą Viritech Apricale: tonai svorio 1088 AG„Apricale“ kūrimas vykdomas „MIRA technoparke” įsikūrusiame Nuneatono mieste Jungtinės Karalystės Warwickshiro grafystėje. Japonų kompanijai Horiba priklausantis „MIRA Technopark” turi didžiulį laboratorinės įrangos arsenalą ir savo bandymų poligoną (buvusį karinį aerodromą). Čia įsikūrusi ir Švedijos kompanijos „Polestar“ britų kūrėjų komanda, kuri į Goodwood atvežė 884 arklio galių elektrinio sportinio sedano „Polestar 5“ prototipą.

Pininfarina nuotr.

Pasidalink