Gudvudo greičio festivalis 2022: parodytas veikiantis 884 AG “Polestar 5” prototipas

Polestar 5

Švediškai kiniškas „Porsche Taycan“ varžovas “Polestar 5” visą savaitgalį demonstravo savo galimybes Gudvude (UK) vykusiame legendiniame greičio festivalyje. Tiesa, kol kas tik prototipo pavidalu, bet kita vertus, iki 2023 m. pabaigos, kai žadama pristatyti patį modelį, dar yra laiko ir viskas gali keistis. Gamybą žadama pradėti dar vėliau-2024 m.

Pirmą kartą paskelbta maksimali „Polestar 5“ jėgainės galia – 650 kW (884 AG) ir 900 Nm. „Polestar 5“ važiuoklė ir kėbulas kūriamas Didžiosios Britanijos MIRA technologijų parke Nuneaton mieste (Warwickshire), kuris priklauso Japonijos kompanijai „Horiba“ (čia, beje, vienu metu bazuojasi keli elektromobilių startuoliai), o dviejų variklių jėgainė (po vieną variklį kiekvienai ašiai) kuriama pagrindinėje buveinėje Geteborge, Švedijoje.

Sedanui „Polestar 5“ lemta tapti 2017 m. nuo patronuojančios bendrovės „Volvo“ atsiskyrusios “Polestar” technologijų flagmanu: sportinis sedanas pirmasis gaus unikalią, specialiai „Polestar“ sukurtą platformą, o anksčiau rinką pasieksiantys krosoveriai „Polestar 3“ ir „Polestar 4“ bus gaminami ant įprastos Volvo ir kinų Geely platformos.

Automobilio kūrėjai žada, kad „Polestar 5“ kėbulo standumas prilygs geriausių šiuolaikinių superautomobilių lygiui, o žemas svorio centras leis puikiai jį valdyti. Tuo pačiu „Polestar 5“ nebus užkietėjęs „sportininkas“ ir būsimiems savininkams pasiūlys aukšto lygio komfortą ir praktiškumą.

Paskelbta automobilio galia – 884 AG didesnė nei aukščiausios klasės „Porsche Taycan Turbo S“ (761 AG), kuris iki 100 km/h įsibėgėja per 2,8 s, tačiau vis tik šios klasės lyderiu išlieka trijų variklių „Tesla Model S Plaid“ – 1020 AG. ir 2,1 s iki 100 km/h. Būtent jam priklauso serijinių elektromobilių greičio rekordas pasiektas Niurburgringo trasoje.

Nors likus savaitei iki Gudvudo greičio festivalio “Polestar” ir paskelbė keletą “Polestar 5” kėbulo nuotraukų festivalio metu švedai automobilio detales slėpė po maskuojančiu kamufliažu. Tikėtina, kad prieš premjerą sulauksime daugiau automobilio nuotraukų ir informacijos.

Polestar nuotr.

- Reklama -