„Honda” pristato CB750 Hornet

„Honda CB750 Hornet” varomas visiškai nauju dviejų cilindrų varikliu su 270° pastumtais alkūninio veleno švaistikliais. 755 cm3 variklis išvysto didžiausią 92 AG galią esant 9500 aps/min ir 75 Nm sukimo momentą esant 7250 aps/min. Jis sujungtas su šešių laipsnių pavarų dėže o standartinėje įrangoje sumontuota praslystanti sankaba.

Mechaninė droselinės sklendės rankenėlė liko praeityje – naujasis „Hornet” droselinę sklendę valdo per laidus. Naujojo „Hornet” akceleratoriaus valdymas tapo praeitimi, nes įdiegti trys iš anksto nustatyti važiavimo režimai ir pasirinktinis režimas. HSTC traukos kontrolės sistemą taip pat galima reguliuoti pagal vairuotojo pageidavimus – yra 3 režimai, o „Wheelie” kontrolė padeda išvengti ratų pakėlimo kampo viršijimo staigiai greitėjant. Greitąjį perjungiklį galima įsigyti kaip papildomą įrangą.

„Honda CB750 Hornet” dizainas buvo sukurtas „Honda” tyrimų ir plėtros skyriuje Romoje, o tai rodo, kad motociklas orientuotas į Europą. Jis originalui, kuris gimė 2007 m. ir iš CB600 virto į CB650: tai tipiškas serijinis streetfighter, sportinis motociklas iš kurio pašalintas visas nereikalingas plastikas ir kiti elementai, atskleista jo jėga ir metalo konstrukcijos.

Na, jis turi mažiau raumenų nei „Honda CB1000R”, tačiau „Hornet”, priešingai nei „Neo Cafe Racer”, turi kitokią koncepciją. Jei CB1000R – tai gryna agresija, įvilkta į iš esmės naują estetinį apvalkalą, orientuota į motociklininkus, kuriems nesvetimas laisvalaikio stilius ir kuriems svarbu bet kokioje situacijoje atrodyti gerai (nuo defiliavimo miesto gatvėse automobilių paraduose iki lenktynių nuo šviesoforo iki šviesoforo), tai CB750 Hornet yra grynakraujis „gatvės kovotojas”, kurio tikslas – patikti pačiam motociklininkui, o ne aplinkiniams. CB 750Variklis sumontuotas plieniniame vamzdiniame rėme, kuris pasižymi dideliu standumu ir nedideliu svoriu. Priekyje naujasis „Hornet” turi 41 mm „Showa SFF-BP TM” apverstą šakę, o gale – mono amortizatorių, sujungtą su galinės pakabos svirtimi per „Pro-Link” jungčių sistemą.Lengvo lydinio ratlankiai apauti 120/70ZR padangomis priekyje ir 160/60ZR gale. Stabdžių veikimas atitinka visą „CB750 Hornet” dinaminį potencialą: du radialiniai keturių stūmoklių suportai veiksmingai stabdo motociklą bet kokiomis sąlygomis. CB 750Visa „Honda CB750 Hornet” optika yra LED, o posūkių rodikliai papildyti automatinio išjungimo funkcija. Kaip būdinga šiuolaikiniams motociklams, „Hornet” prietaisų skydelis – yra 5 colių spalvotas TFT ekranas. Joje ne tik pateikiama visa vairuotojui reikalinga informacija ir valdomos visos sistemos, bet ir suteikiama galimybė prijungti HSVC išmaniojo telefono valdymo balsu sistemą. „Honda” šią sistemą pristatė dar 2020 m. Ji.  apima „iOS” ir „Android” išmaniųjų telefonų ryšį ir paverčia motociklo borto kompiuterį daugialypės terpės ir ryšių centru panašiu į tą, kuris nuo 2020 m. įrengiamas „Africa Twin” ir „Gold Wing” modeliuose. Ryšio principas toks pat: reikia šalmo su „Bluetooth” ausinėmis ir išmaniojo telefono. Pirmiausia išmanusis telefonas susiejamas su motociklu, tada – su ausinėmis. HSVC leidžia valdyti išmaniojo telefono programėles, skambučius, muziką ir navigaciją.

„Honda CB750 Hornet” bus galima įsigyti keturių spalvų: „Pearl Glare White” su „Metallic Red Flame” rėmu ir anoduota raudona šake, „Matte Graphite Black” su „Metallic Red Flame” rėmu ir anoduota raudona šake, „Matte Iridium Gray Metallic” ir „Mat Goldfinch Yellow”.

Pasidalink