„Honda CB750 Hornet” varomas visiškai nauju dviejų cilindrų varikliu su 270° pastumtais alkūninio veleno švaistikliais. 755 cm3 variklis išvysto didžiausią 92 AG galią esant 9500 aps/min ir 75 Nm sukimo momentą esant 7250 aps/min. Jis sujungtas su šešių laipsnių pavarų dėže o standartinėje įrangoje sumontuota praslystanti sankaba.
Mechaninė droselinės sklendės rankenėlė liko praeityje – naujasis „Hornet” droselinę sklendę valdo per laidus. Naujojo „Hornet” akceleratoriaus valdymas tapo praeitimi, nes įdiegti trys iš anksto nustatyti važiavimo režimai ir pasirinktinis režimas. HSTC traukos kontrolės sistemą taip pat galima reguliuoti pagal vairuotojo pageidavimus – yra 3 režimai, o „Wheelie” kontrolė padeda išvengti ratų pakėlimo kampo viršijimo staigiai greitėjant. Greitąjį perjungiklį galima įsigyti kaip papildomą įrangą.
„Honda CB750 Hornet” dizainas buvo sukurtas „Honda” tyrimų ir plėtros skyriuje Romoje, o tai rodo, kad motociklas orientuotas į Europą. Jis originalui, kuris gimė 2007 m. ir iš CB600 virto į CB650: tai tipiškas serijinis streetfighter, sportinis motociklas iš kurio pašalintas visas nereikalingas plastikas ir kiti elementai, atskleista jo jėga ir metalo konstrukcijos.
Na, jis turi mažiau raumenų nei „Honda CB1000R”, tačiau „Hornet”, priešingai nei „Neo Cafe Racer”, turi kitokią koncepciją. Jei CB1000R – tai gryna agresija, įvilkta į iš esmės naują estetinį apvalkalą, orientuota į motociklininkus, kuriems nesvetimas laisvalaikio stilius ir kuriems svarbu bet kokioje situacijoje atrodyti gerai (nuo defiliavimo miesto gatvėse automobilių paraduose iki lenktynių nuo šviesoforo iki šviesoforo), tai CB750 Hornet yra grynakraujis „gatvės kovotojas”, kurio tikslas – patikti pačiam motociklininkui, o ne aplinkiniams.
„Honda CB750 Hornet” bus galima įsigyti keturių spalvų: „Pearl Glare White” su „Metallic Red Flame” rėmu ir anoduota raudona šake, „Matte Graphite Black” su „Metallic Red Flame” rėmu ir anoduota raudona šake, „Matte Iridium Gray Metallic” ir „Mat Goldfinch Yellow”.