Hyundai palaikys „CarPlay ir „Android Auto”

Neseniai „General Motors“ pranešė pašalinanti „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ iš savo elektromobilių, tačiau kiti gamintojai, tokie, kaip Pietų Korėjos milžinas „Hyundai”, vis dar pasilieka prie populiariųjų telefonų atpažinimo programų. Bent jau kol kas.

„Šiuo metu mes vis dar palaikome „Android Auto“ ir „Carplay“, – interviu sakė „Hyundai“ vyresnioji viceprezidentė produktų planavimo ir mobilumo strategijos klausimais Olabisi Boyle. „Tai šiek tiek panašu į elektromobilių įkrovimą. Kai judame pirmyn, suteikiame žmonėms visas galimybes“.

O.Boyle turi omenyje „Hyundai“ sprendimą pritaikyti savo automobiliuose „Tesla“ įkrovimo prievado dizainą ir suteikti savo klientams prieigą prie maždaug 17 000 „Tesla Supercharger“ krovimo stotelių. Ji sako, kad šiuo metu, kai automobilių pramonėje vyksta dideli pokyčiai – nuo gerai pažįstamų dujinių automobilių iki programinės įrangos reikalaujančių, baterijomis varomų transporto priemonių – labai svarbu suteikti vartotojams galimybę rinktis, o ne bandyti priversti juos rinktis technologiją, kuriai jie nėra pasirengę.

„Hyundai“ tai reiškia, kad reikia patobulinti savo automobilių naudotojo sąsajas ir kartu įdiegti ‚CarPlay‘ ir ‚Android Auto‘, kurias žmonės pažįsta ir mėgsta. Tai taip pat reiškia, kad šalia visiškai elektrinių automobilių bus siūlomi ir vidaus degimo modeliai, hibridai ir iš tinklo įkraunami hibridai. „Galiausiai visi būsime visiškai elektriniai“, – sakė Boyle’as. „Tačiau tai užtruks, o jūs nenorite, kad jūsų verslas tuo tarpu žlugtų. Taigi reikia turėti strategiją, kuri galėtų prisitaikyti.“

Nepatenkinti santykinai mažai pelno uždirbančiu automobilių pardavimo verslu, automobilių gamintojai bando veikti kaip technologijų įmonės. Jie turi didelių planų, kaip iš programinės įrangos paslaugų, tokių kaip žaidimai, prenumeratos ir pramogų funkcijos, susižerti milijardus. Tai paskatino automobilių gamintojus daugiau investuoti į elegantiškas skaitmenines sąsajas, o kai kuriuos, pavyzdžiui, GM, paskatino vengti „Apple“ ir „Google“ įtakos savo programinės įrangos ekosistemoms.

GM sulaukė nemažai priekaištų dėl šio žingsnio, nes daugeliui „Cadillac“, „Chevrolet“ ir GMC vairuotojų patinka patogumas naudotis telefono operacine sistema ir jie turi blogų asociacijų su istoriškai nepatogia automobilių programine įranga. Kitos įmonės, pavyzdžiui, „Tesla“ ir startuolis „Rivian“, taip niekada ir nesiūlė „CarPlay“.

„Hyundai“ dar nėra nuėjusi taip toli, tačiau tobulina savo technologiją. Ką tik pristatytame trijų eilių visureigyje „Ioniq 9“ „Hyundai“  debiutavo su „funkcijomis pagal poreikį“ – platforma, kuri leidžia savininkams įsigyti savo transporto priemonės patobulinimų keliaujant. Pradedama nuo specialių apšvietimo parinkčių ir pasirinktinių temų visureigio ekranams.

ŽYMĖ:
Pasidalink
Exit mobile version