Visais ratais varomas hibridinis „Mercedes-AMG One” superautomobilis vairuojamas Maro Engelio sugebėjo gerokai pagerinti Niurburgringo Šiaurės kilpos rato įveikimo rekordą: 6 min. 35,183 sek. – aštuoniomis sekundėmis greičiau nei ankstesnis rekordininkas „Porsche 991 GT2 RS Manthey Performance Kit”.
Apie „Mercedes-AMG One” buvo paskelbta 2017 m. rudenį, o serijinė versija, kurios kaina viršija 2,75 mln. eurų, dienos šviesą išvydo tik praėjusią vasarą: Vokietijos bendrovės vadovai neslėpė, kad sukurti tokią sudėtingą mašiną, kurioje tiesiogine to žodžio prasme yra sudėtingiausi „Formulės-1” bolidų komponentai, buvo absurdiškai brangi avantiūra, o galutiniai techniniai duomenys, žvelgiant šiandieninius aukščiausio automobilių rinkos ešelono standartus, toli gražu nebuvo rekordiniai: „Mercedes-AMG One” hibridinis jėgos agregatas, sukurtas „Formulės” 1,6 l V6 variklio pagrindu, išvysto 1063 AG. Iki 100 km/h superautomobilis įsibėgėja per 2,9 sekundės ir išvysto 352 km/h greitį. Automobilio techninės priežiūros išlaidos yra tiesiog kosminės – iki 850 tūkst. eurų už vieną „sesiją”!
Debiuto metu daugelis ekspertų ir turtingų automobilių entuziastų abejojo, ar „Mercedes-AMG One” gali pasirodyti tikrai greitas profesionalaus lenktynininko rankose, todėl Niurburgringo rekordas buvo reikalingas kaip oras. Vasarą trasoje per karšta, todėl dauguma rekordų čia fiksuojami pavasarį arba rudenį. Spalio 28 d. „Mercedes-AMG One”, prižiūrint Niurburgringo direkcijai, įveikė visą Šiaurės kilpos ilgį (20,832 km), o jo įveikto rato laikas buvo įtrauktas į oficialias rekordų knygas.
„Mercedes-AMG One” rato įveikimo laikas senojoje „mėgėjiškoje” 20,6 km ilgio trasoje be T13 atkarpos, kurioje yra starto ir finišo tiesioji, 6 min. 30,705 sek. Rekordai 20,6 km distancijoje buvo fiksuojami iki 2019 m. ir fiksuojami iki šiol, tačiau neoficialiai, t. y. be išankstinio trasos vadovybės patvirtinimo, tokiu režimu automobilius Šiaurinėje kilpoje bando, pavyzdžiui, vokiečių žurnalas „Sport auto” (dažniausiai įvairūs „karštieji” hečbekai, nepretenduojantys į lyderius).
Bendroje įskaitoje „Mercedes-AMG One” užima antrąją vietą, atsilikdamas nuo visų laikų trasos rekordo (5:19.546 sek.), kuris priklauso sportiniam prototipui „Porsche 919 Hybrid Evo” ir vairuotojui Timo Bernhardui. Ko gero „Mercedes-AMG One” lenktynininkas Maro Engelis būtų įveikęs ratą greičiau nei per 6:35.183 s, tačiau lenktynių dieną oro sąlygos nebuvo idealios: kai kurios trasos dalys buvo šlapios ir purvinos. Sesijos metu buvo įveikti keli rekordiniai ratai, tačiau geriausias buvo paskutinis ratas, kurį Engelas įveikė likus 29 sekundėms iki trasos uždarymo.