Itališki motociklai tapo dar prieinamesni ir artimesni lietuviams

Gegužės pradžia tradiciškai žymi prasidedantį motociklininkų sezoną – pirmąjį šeštadienį kasmet vyksta didžiulis sezono atidarymas, į kurį susirenka tūkstančiai gerbėjų, o kelios dienos prieš tai atidaromas Lietuvos metų motociklo konkursas. Šių metų gegužė prasidėjo neįprastai dosniai, nes tarp šių švenčių įvyko ir naujo itališkų motociklų gamintojo „Piaggio group“ atstovo Lietuvoje pristatymas – juo tapo Vilniuje ir Klaipėdoje parduotuves bei servisus turintis „KMOTO“ salonas.

Ad image

Įpratę auginti motociklizmą ir prekinius ženklus

„Esame sukaupę jau dešimt metų patirties į rinką įvedant prekinius ženklus, neturinčius stiprios pozicijos mūsų šalyje, o taip pat jau ketvirtus metus savo veiklą vykdome ir Latvijoje“, – sako „KMOTO“ vadovas Kevin Gracholski ir vardina, kad jų atstovaujamas „Royal Enfield“ prekinis ženklas jau užima stiprias pozicijas mūsų rinkoje vidutinio galingumo segmente, o kito atstovaujamo didelio koncerno „Keeway“ gaminiai antrus metus iš eilės Lietuvoje laikosi antroje vietoje tarp motociklų iki 125 kubinių centimetrų pagal „Regitros“ duomenis. Beje, Latvijoje šios grupės gaminiai taip pat pakilo į antrąją vietą. 

„Piaggio“ grupės atstovavimo teises gavusio salono vadovas pasakoja, kad šio gamintojo toli gražu negalima vadinti naujoku ar mažai žinomu, tačiau įžvelgia, jog Lietuvoje šie prekiniai ženklai dar nėra tokie populiarūs, kokie nusipelno būti dėl savo siūlomos vertės. 1884 metais įkurta kompanija dabar yra didžiausia motociklų ir motorolerių gamintoja visoje Europoje, o „KMOTO“ salonai atstovaus keturis grupės prekinius ženklus: „Piaggio“, kurio gaminiai pasižymi itin geru kainos ir kokybės santykiu; ikoniškąją „Vespa“; sportišku charakteriu pasižyminčius „Aprilia“ ir „Moto Guzzi“, kurio dizaino sprendimai verčia atsisukti net ir motociklais nesidominčius praeivius.

Motociklai skirti patogiam gyvenimui ir lietuviai tai atranda

„Mūsų misija ir darbas yra padidinti šių itališkų motociklų prieinamumą ir palengvinti klientams gyvenimą su jais. Tai mes deklaruojame net savo kompanijos šūkyje. Norime, kad žmonės drąsiai bandytų juos dominančius motociklus ir žinotų, kad jais bus pasirūpinta. 

Turime plačią demonstracinių modelių gamą norintiems išsirinkti, o tiems, kurie jau įsigijo, primename, kad padarysime viską, jog aptarnavimai būtų kuo sklandesni ir paprastesni“, – pasakoja K. Gracholski ir sako, kad esant poreikiui gali techniką aptarnavimui patys atsivežti iš kliento nurodyto adreso į servisą. 

Taip pat, vasarą daugelis renkasi motociklu vykti į Lietuvos pajūrio kurortus, tad prireikus serviso paslaugų ar norint ištestuoti bei įsigyti tam tikrus modelius, tą galima padaryti Klaipėdoje esančiame salone.

Beje, statistika byloja, kad motociklizmas Lietuvoje jau eilę metų tampa vis populiaresnis – 2024 metais Lietuvoje pirmą kartą registruoti 8646 motociklai, o štai per pirmuosius tris šių metų mėnesius jau įregistruoti 1747. Įskaičiavus motorolerius, šie skaičiai atitinkamai paauga iki 11037 ir 2179. Galima teigti, jog vis daugiau lietuvių atranda malonumą ir naudas važinėjant ant dviejų ratų, tokias kaip patogus parkavimas mieste ar galimybė išvengti kamščių. Į rinką tvirta koja įžengę itališki gaminiai, tikisi salono vadovas, šiuos skaičius leis dar daugiau padidinti, mat šiltajam metų sezonui Lietuvoje tampant vis ilgesniam, dviratis transportas tampa ne tik pramoga, bet ir patogi susisiekimo priemonė.

Pasidalink