Jubiliejui pažymėti gamintojas pristato specialią „Discovery“ versiją

Šiemet „Discovery“ švenčia 35-us išradingo universalumo metus, o ta proga gamintojas išleidžia naują specialią prabangaus pilnaverčių septynių vietų visureigio versiją.

„Discovery“ tebėra išskirtinis šeimų visureigis, nustatantis universalumo ir visapusiškų galimybių standartą nuo pat pasaulinės premjeros Frankfurto automobilių parodoje 1989 m. Naujoji riboto leidimo „35th Anniversary Edition“ versija pagerbia šį raidos etapą. 

Be to, pirmą kartą „Discovery“ modelyje pristatomas galingas ir našus dalinio hibrido technologijos D350 dyzelinis variklis. Dar didesnį našumą ir pagreitį suteikianti jėgainė papildo jau naudojamų benzininių ir dyzelinių motorų, kuriuose taip pat įdiegta pažangiausia 48 V dalinio hibrido elektrinė technologija (angl. Mild Hybrid Electric Vehicle, MHEV), asortimentą.

„35 metus „Discovery“ nustato šeimyninių visureigių standartą, tad didžiuojamės galėdami švęsti tokią progą. Lankstumu, erdviu salonu ir neprilygstamu išradingumu pasižymintis septynvietis „Discovery“ šeimos automobilis yra puikus nuotykių partneris, nes kasdienę veiklą paverčia išskirtine patirtimi“, – sakė „Discovery“ prekių ženklo generalinis direktorius Markas Cameronas.

Nuo pat pristatymo 1989 m. „Discovery“ suformavo septynviečių šeimyninių visureigių standartą. Juose naujovės dera su erdvumu ir praktiškumu. Šeimų išvykų poreikiams pritaikyta laiptuota stogo linija tapo „Discovery“ savitą siluetą sukuriančiu skiriamuoju ženklu.

Saugumas ir galingumas buvo „Discovery“ pagrindas. 1998 m. visureigyje įdiegta pirmoji rinkoje „Active Cornering Enhancement“ (ACE) technologija leido kėbulo posvyrius sumažinti elektronika reguliuojamais stabilizatoriais. Po metų britų modelis tapo pirmuoju visureigiu su dvigubos saugos oro pagalvėmis priekinių sėdynių keleiviams. „Jaguar Land Rover“ automobiliuose naudojama „Terrain Response“ technologija 2004 m. pirmą kartą debiutavo būtent „Discovery“ modelyje.

Visureigis užsitarnavo labai universalaus ir didelėmis galimybėmis pasižyminčio automobilio reputaciją. Tai patvirtino „Discovery“ naudojanti Austrijos Raudonojo kryžiaus organizacija. Jai gamintojas 2018-aisiais sukūrė specialiai pritaikytą „Discovery Emergency Response Vehicle“ versiją. 

Šis modelis padeda paieškos ir gelbėjimo operacijose ir jau pasižymėjo puikiomis vilkimo galimybėmis. 2017 m. ši savybė buvo itin ryškiai atskleista, kai gamyklinis modelis Australijoje 16 kilometrų nuvilko 110 tonų sveriantį autotraukinį.

Galingas našumas

Naujojoje „Discovery D350“ versijoje montuojamas 3 litrų 6 cilindrų dyzelinis „Ingenium“ variklis pasiekia 350 AG pajėgumą – 50 AG daugiau nei anksčiau naudotas D300 versijos motoras. Sukimo momentas taip pat padidintas 50 Nm ir dabar gali pasiekti 700 Nm. D350 modelis nuo 0 iki 100 kilometrų per valandą greičio įsibėgėja per 6,3 sekundės.

Dalinio hibrido technologija leidžia surinkti ir kaupti lėtėjimo metu išskirtą energiją: vėliau ji gali būti naudojama greitėjant ir taip padėti vidaus degimo varikliui. Tai leidžia užtikrinti 8,3 litro degalų sąnaudas 100 km (užfiksuota per WLTP bandymų ciklą). D350, kaip ir visi kiti „Discovery“ modeliai, atitinka naujausius EU6e standarto emisijos reikalavimus. 

D350 variklis papildo jau naudojamus dyzelinį D250 ir benzininius P300 bei P360 motorus ir galės būti užsakomas visame „Discovery“ asortimente, įskaitant populiariąją „Discovery Commercial“ versiją. Dėl to vairuotojai turės didesnį pažangių ir našių galios sistemų pasirinkimą. 

Šventinė versija

Išskirtinė naujoji „35th Anniversary Edition“ specialioji versija atpažįstama dėl vienetinio „XXXV“ ženklelio ir neįtikėtiną modelio kelionę pabrėžiančių apsauginių plokštelių. 

Jubiliejinio leidimo modelį įkvėpė ir „Metropolitan Edition“ versija, tad jį puošia „Bright Atlas“ stiliaus grotelių apdaila ir „Discovery“ užrašai. Šiuos komponentus papildo „Hakuba Silver“ apatiniai buferių įdėklai, 22 colių skersmens „Diamond Turned“ lengvojo lydinio ratlankiai su blizgiomis pilkomis detalėmis, juodos stabdžių apkabos, pritemstantys stiklai ir slankusis panoraminis stoglangis. 

Tarp automobilio komforto funkcijų – projekcinis vairuotojo ekranas, šildomas vairas, belaidis mobiliųjų įrenginių įkroviklis, šaldoma priekinė dėtuvė, keturių zonų klimato kontrolės sistema ir kt. Salonas dekoruotas „Titanium Mesh“ apdailos detalėmis, sėdynės aptrauktos „Ligh Oyster“ ir „Ebony“ apmušalais, kurių spalvinę gamą papildo „Windsor“ odos atspalviai.

Šventinės versijos modelis bus ypač riboto leidimo ir papildys S, HSE, „HSE Dynamic“ ir „Metropolitan Edition“ versijų asortimentą.

Patobulintos specifikacijos

Turtingos „Discovery“ modelių specifikacijos buvo dar labiau patobulintos, tad automobiliai tapo dar komfortiškesni ir patogesni. Visuose S, HSE, „HSE Dynamic“ ir „Metropolitan Edition“ modeliuose dabar standartiškai montuojamos elektra reguliuojamos sėdynės su vairuotojo sėdynės atminties funkcija ir elektra reguliuojama vairo kolonėlė.

Kaip ir anksčiau, „Discovery“ išlieka galingiausiu ir universaliausiu dideliu visureigiu – visos jo versijos pasižymi 3500 kg vilkimo galia ir „Advanced Tow Assist“ technologija, kuri leidžia be įtampos manevruoti su priekaba atbulomis.

„Discovery“ galimybes išplečia „All Terrain Progress Control“ technologija, leidžianti vairuotojams nustatyti ir išlaikyti pastovų greitį sudėtingomis važiavimo sąlygomis. Ji derinama su „Terrain Response 2“ sistema: specialiai sukurti važiavimo režimai optimizuoja įvairias automobilio charakteristikas, kad jis tinkamai riedėtų skirtingais paviršiais. Pasitikėjimo suteikia ir faktas, kad visureigis gali įveikti iki 900 mm gylio brastas. 

Dėl plataus „Land Rover“ priedų asortimento – nuo šunų savininkų ir jų kompanionų keliones lengvinančios įrangos, dviračių mėgėjams skirto rinkinio iki galybės kitų gyvenimą paprastinančių dalykų – nesunku suprasti, kodėl per pastaruosius 35-erius metus „Discovery“ užsitarnavo pačioms įvairiausioms šeimų kelionėms tinkančio visureigio reputaciją.

ŽYMĖ:
Pasidalink