Šveicarijos studentų sukurtas nedidelis „Mythen” automobilis sveria vos 140 kg ir turi sistemą, kuri iš po kėbulo išsiurbia orą, kad ratai kuo geriau sukibtų su asfaltu. Už šio pasiekimo slypi AMZ (Academic Motorsports Club Zurich) komanda, subūrusi Šveicarijos Ciuricho ETH ir Liucernos taikomųjų mokslų universiteto studentus. AMZ turi daug patirties, kaip pasiekti rekordinį elektromobilio pagreitį: 2014 ir 2016 m. komanda pasiekė pasaulio rekordus, todėl dabartinis rekordas yra jau trečias iš eilės. Pagrindinis AMZ varžovas yra Štutgarto universiteto (Vokietija) komanda: ji pernai pasiekė pasaulio rekordą, savo elektromobiliu nuo 0 iki 100 km/val. greitį pagreitindama per 1,461 sekundės. Mythen šimtuką įveikė per 0,956 sek. Rekordas buvo pasiektas Šveicarijos inovacijų parke Dübendorfe, o jį užfiksavo Gineso rekordų knygos atstovai.
„Mythen” yra smarkiai modifikuotas „Formula Student” automobilis, kurį šveicarų studentai kiek įmanoma palengvino, pašalino iš jo antsparnius ir sumontavo pačių sukurtą po kėbulu esančią siurbimo sistemą, kuri sukuria vadinamąjį žemės efektą. Po kėbulu esanti siurbimo sistema anksčiau buvo naudojama „Formulėje-1”, o šiandien ją galima pamatyti Gordon Murray T.50 ir McMurtry Speirling superautomobiliuose; pastarasis yra elektrinis automobilis ir iki 100 km/val. įsibėgėja per maždaug 1,5 sekundės.
„Mythen” turi keturis motorinius ratus, kuriuos taip pat sukūrė patys studentai ir kurių didžiausia bendra galia yra 240 kW (326 AG). Akumuliatoriaus talpa nepranešama, žinoma tik tiek, kad jo pilno įkrovimo užtenka keliems rekordiniams „šūviams”. Didelio atstumo Miteno galimybėms pademonstruoti nereikia, rekordiniam pagreitėjimui iki 100 km/val. prireikė tik 12,3 m asfalto. Automobilį vairavo mergina Kate Maggetti.
Štutgarto universiteto komandai dabar teks gerokai pasistengti, kad pranoktų šveicarų pasiekimą.